بهترین اپلیکیشن های رایگان دانلود موزیک مخصوص گوشی های اندرویدی!


بهترین اپلیکیشن های رایگان دانلود موزیک مخصوص گوشی های اندرویدی!

رسانه کلیک – در این مطلب به معرفی تعدادی از بهترین اپلیکیشن های رایگان دانلود موزیک مخصوص گوشی های اندرویدی می پردازیم. امروزه افراد زیادی از سرویس های استریم موزیک آنلاین استفاده می کنند، اما بسیاری از افراد نیز ترجیح می دهند از سرویسی استفاده کنند که با استفاده از آن نگران قطع شدن اینترنت […] نوشته بهترین اپلیکیشن های رایگان دانلود موزیک مخصوص...

رسانه کلیک – در این مطلب به معرفی تعدادی از بهترین اپلیکیشن های رایگان دانلود موزیک مخصوص گوشی های اندرویدی می پردازیم.

امروزه افراد زیادی از سرویس های استریم موزیک آنلاین استفاده می کنند، اما بسیاری از افراد نیز ترجیح می دهند از سرویسی استفاده کنند که با استفاده از آن نگران قطع شدن اینترنت نباشند و بتوانند موزیک های خود را در آن ها دانلود کنند. بسیاری از این سرویس ها رایگان نیستند، اما در ادامه این مطلب قصد داریم به معرفی تعدادی از بهترین اپلیکیشن های رایگان دانلود موزیک برای اندروید بپردازیم. همراه ما باشید.

1- NewPipe

بهترین اپلیکیشن های رایگان دانلود موزیک مخصوص گوشی های اندرویدی!NewPipe اپلیکیشنی اوپن سورس بوده که روز به روز در حال بهتر شدن است. این اپلیکیشن از سرویس هایی مانند ساوند کلود، مدیا سی سی سی و فراما تیوب پشتیبانی می کند. برای دانلود موزیک با استفاده از این اپلیکیشن، کافیست آن چه را می خواهید دانلود کنید انتخاب کرده و سپس گزینه دانلود را در قسمت بالای راست صفحه و سپس فرمت آن را انتخاب کنید. برای تغییر سرویس به ساوند کلود، در قسمت منو در بالا سمت چپ گزینه NewPipe و سپس ساوند کلود را انتخاب کنید.

2- YMusic

بهترین اپلیکیشن های رایگان دانلود موزیک مخصوص گوشی های اندرویدی!YMusic یکی از بهترین اپلیکیشن های رایگان دانلود موزیک برای اندروید است که اجازه می دهد ویدیوهای یوتیوب را نیز به عنوان فایل صوتی پخش کنید. این اپلیکیشن همچنین قابلیت دانلود ویدیوها به صورت فایل صوتی را دارد. این برنامه به شما اجازه می دهد فایل های موزیک خود را درست مثل یک برنامه پخش موسیقی، مدیریت کنید.

3- GTunes Music Downloader

بهترین اپلیکیشن های رایگان دانلود موزیک مخصوص گوشی های اندرویدی!GTunes یکی از اپلیکیشن های قدیمی دانلود موزیک است که می تواند در سرویس های بسیاری جست و جو کند. البته به دلیل ابتدایی بودن گزینه های جست و جو در این برنامه، بهتر است نام موزیکی را که می خواهید بلد باشید. این برنامه همچنین دارای پخش کننده موزیک است و به شما اجازه می دهد آهنگ های دانلود شده را به عنوان زنگ استفاده کنید.

4- SuperCloud Song MP3 Downloader

بهترین اپلیکیشن های رایگان دانلود موزیک مخصوص گوشی های اندرویدی!SuperCloud یکی از برنامه هایی است که به دلیل قوانین کپی رایت در گوگل پلی استور وجود ندارد، با این حال یکی از بهترین اپلیکیشن های رایگان دانلود موزیک برای اندروید محسوب می شود.

5- SONGily

بهترین اپلیکیشن های رایگان دانلود موزیک مخصوص گوشی های اندرویدی!SONGily یکی از اپلیکیشن هایی است که نسخه رایگان آن دارای تبلیغات است. پس از یافتن هر موزیک در این اپلیکیشن، با گزینه هایی برای پخش و دانلود آن مواجه می شوید. در آخرین به روز رسانی این برنامه گزینه دانلود ویدیو نیز به آن اضافه شده است. این برنامه نیز ممکن است در گوگل پلی استور وجود نداشته باشد.

6- TubeMate

بهترین اپلیکیشن های رایگان دانلود موزیک مخصوص گوشی های اندرویدی!TubeMate یکی از برنامه هایی است که در اصل برای دانلود ویدیوهای یوتیوب است، اما می توانید با استفاده از آن، از طریق ویدیوهای یوتیوب فایل های صوتی نیز دریافت کنید. این برنامه نیز در گوگل پلی استور وجود ندارد.

7- 4Shared

بهترین اپلیکیشن های رایگان دانلود موزیک مخصوص گوشی های اندرویدی!4Shared یکی از برنامه های به اشتراک گذاری فایل است که سال هاست در کامپیوتر و گوشی های هوشمند مورد استفاده قرار می گیرد. یکی دیگر از ویژگی های آن نیز این است که می توانید با استفاده از آن موزیک دلخواه خود را جست و جو و دانلود کنید.

8- KeepVid (گزینه ای عالی برای ساوند کلود)

بهترین اپلیکیشن های رایگان دانلود موزیک مخصوص گوشی های اندرویدی!KeepVid می تواند جایگزین خوبی برای TubeMate محسوب شود. این برنامه ظاهر زیباتری داشته و برای کار با ساوند کلود گزینه بسیار مناسبی است. تنها برتری TubeMate این است که بر خلاف KeepVid، اجازه دانلود در فرمت M4A را نیز می دهد.

9- Audiomack

بهترین اپلیکیشن های رایگان دانلود موزیک مخصوص گوشی های اندرویدی!Audiomack یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن های رایگان دانلود موزیک برای اندروید است که از هنرمندان بدون توزیع رسمی آثارشان نیز پشتیبانی می کند، اما از خوب بودن کیفیت موزیک ها نیز اطمینان حاصل می کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوبله خنده دار رضا شفیعی‌جم به زبان کُردی!/ ویدئو