مقایسه دو گل از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال جهان ؛ لیونل مسی و دنیس برکمپ + فیلم


کلیپی از مقایسه دو گل معروف از دو فوق ستاره دنیای فوتبال را برای شما همراهان پارس فوتبال آماده کرده ایم . لینول مسی و دنیس برکمپ ! نوشته مقایسه دو گل از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال جهان ؛ لیونل مسی و دنیس برکمپ + فیلم اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

مقایسه دو گل از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال جهان ؛ لیونل مسی و دنیس برکمپ + فیلم

مقایسه گل برکمپ به آرژانتین و گل مسی به نیجریه
نویسنده : ParsFootball NewsAgency
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ | ۱۹:۳۵

مقایسه دو گل از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال جهان ؛ لیونل مسی و دنیس برکمپ + فیلم

کلیپی از مقایسه دو گل معروف از دو فوق ستاره دنیای فوتبال را برای شما همراهان پارس فوتبال آماده کرده ایم . لینول مسی و دنیس برکمپ !

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

لیونل مسی بازیکن فوتبال اهل کشور آرژانتین و ستاره باشگاه بارسلونا اسپانیا و تیم ملی آرژانتین است که در پست‌های مهاجم و بال بازی می‌کند. لیونل مسی تنها بازیکن در تاریخ فوتبال است که شش بار برنده جایزه بهترین بازیکن سال جهان شده‌است.

دنیس برکمپ ، مهاجم سابق تیم ملی فوتبال هلند در دهه نود میلادی است. او توسط پله به عنوان یکی از صد بازیکن برتر فیفا در قرن بیستم انتخاب شد.سبک بازی: از برکمپ می‌توان به عنوان یکی از باهوشترین و هنرمندترین بازیکنان تاریخ نام برد. کنترل توپ‌های فوق العاده‌ای داشت و پاس‌های خلاقانه‌ای در کمترین فضا هم می داد.پاس‌های که فقط از او دیده شد.تیری هانری در مصاحبه‌ای از برکمپ به عنوان بهترین بازیکنی که در کنارش بازی کرده یاد کرد .

پارس فوتبال شما را به تماشای این کلیپ دعوت می نماید .

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج