عرضه تویوتا لندکروزر سری 70 و FJ کروزر صفرکیلومتر در امارات!


عرضه تویوتا لندکروزر سری 70 و FJ کروزر صفرکیلومتر در امارات!

در دنیایی که کراس اوورها و شاسی بلندهای مدرن همچنان جداول فروش را به قبضه خود درآورده‌اند، آفرودرهای واقعی همچون تویوتا لندکروزر روز به روز به خودروهای کمیابی تبدیل می‌شوند. البته ژاپنی‌ها برنامه‌ای برای خاتمه عرضه لندکروزر در آمریکا ندارند و حتی نسخه‌های قدیمی‌تر این خودرو در سایر بازارها همچنان عرضه می‌شود. تویوتا در آفریقای … The post عرضه...

در دنیایی که کراس اوورها و شاسی بلندهای مدرن همچنان جداول فروش را به قبضه خود درآورده‌اند، آفرودرهای واقعی همچون تویوتا لندکروزر روز به روز به خودروهای کمیابی تبدیل می‌شوند. البته ژاپنی‌ها برنامه‌ای برای خاتمه عرضه لندکروزر در آمریکا ندارند و حتی نسخه‌های قدیمی‌تر این خودرو در سایر بازارها همچنان عرضه می‌شود.

تویوتا در آفریقای جنوبی مدل لندکروزر 79 4.5D V8 D/C Namib را عرضه می‌کند که در واقع نسخه‌ای سفارشی از سری 70 اسطوره‌ای می‌باشد. این خودروساز مشهور در امارات متحده عربی نیز مدلی مشابه از این آفرودر را با نمای جلوی بازنگری شده عرضه می‌کند. این خودرو در امارات از چراغ‌های هالوژنی استفاده می‌کند تا بنا به گفته تویوتا ظاهر برجسته‌ای داشته باشد!

عرضه تویوتا لندکروزر سری 70 و FJ کروزر صفرکیلومتر در امارات! عرضه تویوتا لندکروزر سری 70 و FJ کروزر صفرکیلومتر در امارات!

خودروی موردبحث به‌صورت شاسی‌بلند سه درب و پیکاپ LC عرضه شده و قیمت پایه 141750 درهمی (38590 دلار) دارد.

عرضه تویوتا لندکروزر سری 70 و FJ کروزر صفرکیلومتر در امارات!

یک تفاوت اصلی بین نسخه‌های آفریقای جنوبی و امارات سری 70 به پیشرانه‌های آن‌ها مربوط می‌شود. نیروبخش مدل آفریقایی پیشرانه 4.5 لیتری با قدرت 202 اسب بخار و گشتاور 430 نیوتون متر می‌باشد درحالی‌که پیکاپ LC در امارات به نیروگاه 4 لیتری بنزینی با قدرت 228 اسبی و گشتاور 363 نیوتون متری مجهز شده است. این پیشرانه با یک گیربکس 5 سرعته دستی همکاری می‌کند.

عرضه تویوتا لندکروزر سری 70 و FJ کروزر صفرکیلومتر در امارات!

موضوع جالب اینکه تویوتا همچنین FJ کروزر بازنشسته شده را نیز در امارات عرضه می‌کند. این خودرو قیمت پایه 147 هزار درهمی (40020 دلار) داشته و به‌صورت استاندارد با پیشرانه 6 سیلندر 4 لیتری ارتقا یافته عرضه می‌شود. این پیشرانه در FJ کروزر قدرت 270 اسبی و گشتاور 380 نیوتون متری تولید کرده و با گیربکس 5 سرعته اتوماتیک همکاری می‌کند.

برچسب ها

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیروقت خوابیدن مشکلی ایجاد می‌کند؟