تداوم تغییرات تقویم موتوجی‌پی 2020؛ فرانسه و اسپانیا به تعویق افتادند


موتوجی‌پی ایران – تعداد مسابقات لغو شده و یا به تعویق افتاده در موتوجی‌پی به واسطه شیوع ویروس کرونا به شش عدد رسیده و اکنون گرندپری اسپانیا که قرار بود در تاریخ چهاردهم اردیبهشت به عنوان اولین مسابقه برگزار شود، به تعویق افتاد. پس از شیوع ویروس کرونا در سال 2020 میلادی، تاکنون هیچ مسابقه‌ موتوجی‌پی برگزار نشده و تمام رقابت‌های این رشته، یکی پس از...

موتوجی‌پی ایران – تعداد مسابقات لغو شده و یا به تعویق افتاده در موتوجی‌پی به واسطه شیوع ویروس کرونا به شش عدد رسیده و اکنون گرندپری اسپانیا که قرار بود در تاریخ چهاردهم اردیبهشت به عنوان اولین مسابقه برگزار شود، به تعویق افتاد.

پس از شیوع ویروس کرونا در سال 2020 میلادی، تاکنون هیچ مسابقه‌ موتوجی‌پی برگزار نشده و تمام رقابت‌های این رشته، یکی پس از دیگری به تعویق افتادند. اولین رویداد که قرار بود در کشور قطر برگزار شود، به واسطه شیوع این ویروس و محدودیت‌های پرواز به این کشور، لغو شد و به دنبال آن گرندپری‌های تایلند، آمریکا، آرژانتین و اکنون اسپانیا و فرانسه به تعویق افتاده است. این بیماری در برگزاری سایر رشته‌های ورزشی و مسابقات تاثیر گذاشته و آن‌ها را نیز به تعویق انداخته است.

پس از به تعویق افتادن مسابقه‌های اسپانیا و فرانسه به دلیل وضعیت نامعلوم ویروس کرونا در این کشورها، دورنا هنوز تقویم جدیدی برای رقابت‌های موتوجی‌پی منتشر نکرده است.

تداوم تغییرات تقویم موتوجی‌پی 2020؛ فرانسه و اسپانیا به تعویق افتادندتداوم تغییرات تقویم موتوجی‌پی 2020؛ فرانسه و اسپانیا به تعویق افتادند مارک مارکز و الکس رینز – بریتانیا 2019

دورنا قبلا متعهد شده بود که به جز گرندپری قطر، نوزده مسابقه دیگر را برای این فصل از رقابت‌های موتوجی‌پی برگزار کند اما اکنون به نظر می‌رسد که دورنا رویکرد دیگری در پیش گرفته و تصمیم بر این است که رقابت ها تا قبل از سال 2021 به پایان رسیده باشد.

دورنا برای اجرای قرارداد خود با FIM ملزم به برگزاری سیزده مسابقه موتوجی‌پی می‌باشد، هر چند که اکنون در وضعیتی خاص قرار داریم و این قضیه می‌تواند باعث انعطاف پذیری در اجرای این قرارداد شود.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موتورسواری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!