اطعام بیماران در بیمارستان بهارلو از غذای متبرک امام رضا(ع)


اطعام بیماران در بیمارستان بهارلو  از غذای متبرک امام رضا(ع)

همزمان با عید میلاد حضرت امام سجاد(ع)، بیماران و کادر درمانی بیمارستان بهارلو تهران از غذای متبرک حضرت رضا(ع) بهره‌مند شدند.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف،«علی اصغر متولی» به توزیع غذای متبرک رضوی در بیمارستان‌ های درگیر کرونا اشاره کرد و گفت: طبق برنامه، 500 پرس غذای متبرک بین بیماران و کادر درمانی بیمارستان بهارلو در منطقه راه آهن تهران به مناسبت سالروز ولادت امام سجاد(ع) توزیع شد.

مسئول کانون خادمیاری رضوی منطقه 16 استان تهران با بیان اینکه بیمارستان بهارلو دارای 120 بیمار کرونایی و پنج بخش بستری بیماران است، افزود: 350 بسته تبرکی رضوی هم به کادر درمانی بیمارستان اهدا شد و 15 نیروی خادمیار هم از لحظه طبخ تا توزیع غذا در بیمارستان گروه را همراهی کردند.


متولی در رابطه با کیفیت اجرای برنامه‌های فرهنگی در بیمارستان بهارلو گفت: به جهت حساسیت‌های بهداشتی، حداقل افراد وارد بیمارستان شدند و با رعایت کامل مسائل ایمنی و بهداشتی، پرچم متبرک حرم حضرت رضا(ع) در بخش‌های مختلف بیمارستان گردانده شد و بیماران و کادر درمانی به آن تبرک جستند.


وی اضافه کرد: به بهانه ولادت با سعادت امام سجاد(ع) شیرینی و میوه هم تهیه و میان بیماران بستری توزیع شد و مدیحه‌سرایی ذاکر اهل بیت(ع) و خادمیار حرم رضوی حال و هوای بیماران را دگرگون کرد و امیدواریم این توسل و تغییر روحیه آنها زمینه بهبود و شفای عاجل بیماران را فراهم کند.

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ با تو خودمونیم من ته دیوونگیم من