گروه‌های مقاومت عراقی: کشورمان را به جهنمی برای نظامیان آمریکایی تبدیل می‌کنیم


گروه‌های مقاومت عراقی: کشورمان را به جهنمی برای نظامیان آمریکایی تبدیل می‌کنیم

گروه‌های مقاومت عراق در بیانیه‌ای خطاب به نظامیان آمریکایی اعلام کردند در صورت اصرار آنها بر باقی ماندن در عراق، این کشور را به جهنمی برایشان تبدیل خواهند کرد.

گروه‌های مقاومت عراقی: کشورمان را به جهنمی برای نظامیان آمریکایی تبدیل می‌کنیم

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المیادین، هشت گروه وابسته به الحشدالشعبی عراق با انتشار بیانیه‌ای خطاب به نظامیان آمریکایی، موضع خود را درباره ادامه حضور آن‌ها در عراق با وجود مصوبه اخیر پارلمان این کشور اعلام کردند.

در این بیانیه ذکر شده نظامیان اشغالگر آمریکایی از طریق مخالفت با خروج از عراق، ثابت کردند فقط زبان زور می‌فهمند. گروه‌های مقاومت عراق تهدید کردند در صورت اصرار نظامیان آمریکایی بر باقی ماندن در عراق، این کشور را به جهنمی برای آن‌ها تبدیل خواهند کرد.

در بیانیه گروه‌های مقاومت عراق خطاب به نظامیان آمریکایی آمده است: نظامیان آمریکایی باید بدانند آنچه تاکنون رخ داده است، پاسخ ساده‌ای بود، زیرا تصمیم آغاز عملیات هنوز اتخاذ نشده بود. شما نتوانستید پاسخ ساده ما را تحمل کنید و مجبور شدید از شماری از پایگاه‌ها عقب نشینی کنید و در تعداد محدودی از پایگاه‌ها مستقر شوید و برای حمایت از خودتان، سامانه پدافند هوایی به عراق بیاورید. اگر همه گروه‌های مقاومت تصمیم بگیرند عراق را به جهنمی برای شما تبدیل کنند، چه شرایطی پیدا خواهید کرد؟

این بیانیه می‌افزاید: تهدیدات اخیر شما، تلاشی برای پنهان کردن شکست‌های شماست. شما ضعیف‌تر از آن هستید که با ما درگیر شوید، فرماندهان شما در گذشته، جنگ با ما را تجربه کرده اند.

گروه‌های مقاومت عراقی همچنین مخالفت اصولی و پایدار خود را با دادن رای اعتماد به عدنان الزرفی برای نخست وزیری عراق اعلام کردند.

در این بیانیه آمده است: به رئیس جمهور هشدار می دهیم، واگذاری تشکیل کابینه به الزرفی، بر خلاف اراده تظاهرکنندگان مرجعیت است. معرفی یک نامزد بحث برانگیز و متهم به فساد برای نخست وزیری، تهدیدی برای صلح داخلی است و اجازه چنین کاری را نخواهیم داد. حمایت بعضی گروه ها در پارلمان عراق از این مزدور را محکوم می کنیم و این اقدام را لکه ننگی برای این گروه ها می دانیم و از آنها می خواهیم تا در این اشتباه، بازنگری کنند.

گروه های مقاومت عراق در این بیانیه خطاب به ملت این کشور اعلام کردند: اجازه نخواهیم داد آمریکا به اشغال سرزمین ما، سرقت منابع و تجزیه کشور ما ادامه دهد.

گفتنی است جنبش عصائب اهل الحق، جنبش النجباء و گردان های سید الشهداء از جمله امضاکنندگان این بیانیه هستند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ 30 فروردین + دانلود غزل حافظ