بیمارستان عیسی بن مریم اصفهان در خط اول جبهه مبارزه با کرونا


بیمارستان عیسی بن مریم اصفهان در خط اول جبهه مبارزه با کرونا

مدیرعامل خیریه بیمارستان عیسی بن مریم (ع) اصفهان گفت: بیمارستان عیسی بن مریم اصفهان با 116 سال قدمت ، در خط اول جبهه مبارزه با ویروس کرونا است.

رسول یاحی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، بیان کرد: با شیوع بیماری کوید ۱۹ در یک ماهه اخیر در نقاط مختلف دنیا به ویژه کشورمان و در استان اصفهان بیمارستان عیسی بن مریم (ع) که یکی از قدیمی ترین مریض خانه های ایران و استان به عنوان نخستین بیمارستان بستری بیماران در خط اول جبهه مبارزه با ویروس کرونا قرار گرفت.

وی ادامه داد: خیریه این بیمارستان با تلاش در جهت استفاده حداکثری از امکانات و منابع مردمی در جهت توسعه نظام بهداشت و سلامت قدم های موثری را برداشته است و نیاز به همیاری و همکاری خیران در این شرایط بحرانی هستیم .

همچنین رئیس هیئت مدیره خیریه بیمارستان با اشاره به فعالیت های شبانه روزی کلیه نیروهای درمانی و غیره در جهت خدمات به بیماران کوئید ۱۹ از مردم شهید پرور استان اصفهان خواست: همکاری لازم را با ستاد کرونا داشته باشند و ضمن رعایت مسائل بهداشتی در خانه بمانند.

سید امین رضا طباطبایی گفت: این مرکز با قدمت و سابقه درخشان حدود 200 هزار متولد تاکنون و با بهره مندی از نیروی تخصصی ماهیانه ۱۲۵ زایمان طبیعی را در فعالیت‌های خود دارد .

وی افزود: تمامی کادر درمانی و دیگر عوامل این مرکز که تنها بیمارستان غیر آموزشی اصفهان است با زحمات شبانه‌روزی خود اولین مادر و کودک مبتلا به کوئید ۱۹ را به مدد الهی توانستند با بهبود کامل ترخیص نمایند . با توجه به اینکه بیمارستان عیسی بن مریم "ع"به عنوان دوستدار مادر و کودک نیز شناخته شده بود.

به گزارش موج؛ بیمارستان عیسی بن مریم (ع) اصفهان که یکی از قدیمی ترین مریض خانه های ایران و استان می‌باشد در سال ۱۲۸۲ خورشیدی حدود ۱۱۶ سال پیش توسط زنده یاد امین الشریعه تاجر اصفهانی اهدا شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نیست