چطور رابطه زناشویی بدون درد داشته باشیم


رابطه زناشویی بدون درد،خیلی از خانم ها ترس از نزدیکی و ترس از رابطه زناشویی دارند که باعث می شود تا مدت ها بعد از ازدواج باکره بمانند


چطور رابطه زناشویی بدون درد داشته باشیم

چطور رابطه زناشویی بدون درد داشته باشیم

رابطه زناشویی بدون درد،خیلی از خانم ها ترس از نزدیکی و ترس از رابطه زناشویی دارند که باعث می شود تا مدت ها بعد از ازدواج باکره بمانند،ترس از مقاربت در زنان همه جا شایع است.

چرا خانم ها از اولین نزدیکی و دخول ترس دارند؟

چند نوع ترس از رابطه زناشویی در زنان وجود دارد،

چطور رابطه زناشویی بدون درد داشته باشیم یکی در مورد افرادی که قبلا مورد تعرض یا تجاوز قرار گرفته اند

چطور رابطه زناشویی بدون درد داشته باشیم دوم خانم هایی که قبل از ازدواج رابطه جنسی داشته اند و ترس از بر ملاء شدن آن دارند

چطور رابطه زناشویی بدون درد داشته باشیم سوم ترس از دردناک بودن رابطه جنسی

چطور رابطه زناشویی بدون درد داشته باشیم چهارم ترس از بارداری

چطور رابطه زناشویی بدون درد داشته باشیم پنجم ترس از وابستگی عاطفی

ما در این مطلب به رایج ترین ترس زنان در مورد رابطه زناشویی می پردازیم و آن ترس از نزدیکی به علت دردناک بودن آن است.

سوال ارسالی توسط کاربر:

من دختر ۲۷ ساله هستم نزدیک به پنج ماهه ازدواج کردم قبل ازدواج هم شروع کردم خوردن قرص ضد بارداری ولی بخاطر ترس زیاد از درد ‌دخول تا حالا این اتفاق نیفتاده و متاسفانه هر سری ک رابطه داریم من ناخودآگاه پاهام رو سفت می‌کنم و اجازه دخول نمیدم هم برا خودم هم همسرم یکم کلافه کننده شده و متاسفانه کسی رو هم ندارم بتونم بهش بگم ک بتونه در این مورد کمکم کنه احساس می‌کنم درد وحشتناک داره خواهش می‌کنم کمکم کنید ممنون

در واقع اکثر زنانی که باور دارند رابطه جنسی دردناک استف از اولین رابطه زناشویی یا همان شب عروسی ( زفاف ) بیم دارند،چرا که آنها تصور می کنند قرار است درد یا سوزش زیادی همراه با خون ریزی داشته باشند، این تصور یک باور اشتباه است در واقع درد یا سوزش محتمل است اما نه به شدتی که تصور می شود.

به همین دلیل اولین واکنش خانم ها، جمع کردن پاها می باشد و مانع دخول می شوند، آقایان بدانند این یک واکنش غیر ارادی هست در واقع ممکن است به همسرتان بگویید نترس اما او بگوید نمی توانم دست خودم نیست، به این رفتار خانم ها اصطلاحا اختلال واژینیسموس گفته می شود، که همانطور که ذکر شد رایج است.

چطور بر ترس از نزدیکی غلبه کنیم

چطور رابطه زناشویی بدون درد داشته باشیم

قبل از شب عروسی و زفاف یا اولین رابطه زناشویی که تصمیم بر برداشتن بکارت دارید، باید خانم به پزشک متخصص زنان مراجعه و از نوع بکارت خود مطلع شود، چرا ؟ به دلیل آنکه برخی از انواع بکارت ( پرده بکارت مسدود) از طریق رابطه جنسی پاره نمی شود و نیاز به جراحی می باشد، دوما برخی از زنان به طور مادرزادی فاقد بکارت هستند و باید زن و مرد از این موضوع آگاهی داشته باشند که سوء تفاهمی پیش نیاید، سوم اینکه پاره شدن همه پرده بکارت با مشاهده خون همراه نیست، یعنی ممکن است بکارت با دخول برداشته شود اما خونی نیاید.

از طرفی ممکن است خانم دچار خشکی واژن باشد، که اتفاقا این عارضه باعث می شود تا دخول با سوزش و درد همراه شود،که در این صورت از ژل های آمیزشی باید استفاده شود، بنابراین حتما قبل از رابطه زناشویی به پزشک مراجعه شود تا با آمادگی بیشتری این رابطه را تجربه کنید.

برخی از دردها دلایلی به جز واژینیسموس دارد در واقع منشاء روانی ندارد بلکه می تواند ناشی از عفونت باشد، عفونت قارچی واژن زنان معمولا رایج است و چون خانم های ایرانی قبل از ازدواج معمولا به پزشک زنان مراجعه نمی کنند از آن بی اطلاع هستند.

چطور بفهمیم درد رابطه جنسی ناشی از عفونت واژن است یا واژینیسموس

افرادی که دچار اختلال واژینیسموس ( ترس از نزدیکی هستند ) به محض تماس آلت با واژن، واکنش نشان نداده و پاهای خود را جمع می کنند در واقع عضلات ناحیه لگن را منقبض می کنند که این انقباض باعث اسپاسم و درد می شود، و یک درد خارجی احساس می کنند اما اگر واژن عفونت داشته باشد این درد داخلی است و در نواحی لگن نیز احساس نمی شود.

تصور شما از پرده بکارت چیست ؟ شدت درد پاره شدن بکارت چقدر است ؟

آیا فکر می کنید پرده بکارت یک لایه گوشت است ؟ که قرار است بخشی از گوشت بدن شما در رابطه زناشویی پاره شود ؟ خیر بکارت یک غشاء نازک همانند پوست می باشد که تا حدی قابلیت کشسانی دارد که این کشسان بودن آن در نوع ارتجاعی بیشتر است،ممکن است در برخی خانم ها با یک فشار آرام آلت پاره و در برخی دیگر با دخول پاره نشود یا نیاز به فشار بیشتر باشد، اما در واقع میزان درد آن شاید در حد یک نیشگون گرفتن باشد

چطور رابطه زناشویی بدون درد داشته باشیم

هر چه زمان معاشقه و پیشنوازی زیادتر باشد، تحریک زنان بیشتر و ترشحات واژن افزایش می یابد این ترشحات به روان شدن رابطه دخولی کمک شایانی می کند و تحریک شدن زیاد باعث می شود تا هورمونهایی ترشح شود که باعث می شود حس درد و ناراحتی کاهش یابد در واقع تحریک جنسی در زنان همانند یک مسکن عمل می کند، بنابراین آقایان نباید خیلی عجولانه با همسر خود رفتار کنند ما در مقاله چطور رابطه زناشویی بدون درد داشته باشیم اولین رابطه زناشویی و نحوه برداشتن بکارت در این باره توضیح داده ایم که توصیه می شود بعد از خواندن این مطلب آنرا نیز مطالعه نمایید.

در نهایت اگر همواره استرس و ترس دارید می توانید از ژلهای آمیزشی که بی حس کننده نیز می باشد استفاده کنید،نظیر لوبریکانت، این ژلها عوارض ندارند و باعث می شود تا سطح تماس پوست علاوه بر لغزنده شدن بی حس شده که باعث می شود خانم ها متوجه درد مقاربت نشوند.

این مطلب در تاریخ شنبه 15 فروردین 1399منتشر شده است
اشتراک گذاری مطلب
چطور رابطه زناشویی بدون درد داشته باشیم چطور رابطه زناشویی بدون درد داشته باشیم چطور رابطه زناشویی بدون درد داشته باشیم
امتیاز:5
دسته بندی
مسائل جنسی و روابط زناشویی
تعداد بازدید
54




نظر شما در مورد مطلب چطور رابطه زناشویی بدون درد داشته باشیم چیست
:نام
نظر شما
عدد بالا چند است؟ ثبت نظر


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت جنسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


این بازیگر دنیای شیرین بعد از 27 سال الان چه شکلی شده؟+ بیوگرافی اشکان اشتیاق