پیام تسلیت فرمانده تیپ 48 سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد به خانواده داستان


پیام تسلیت فرمانده تیپ 48 سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد به خانواده داستان

فرمانده تیپ 48 سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد درگذشت «سرهنگ پاسدار غلام داستان» رزمنده هشت سال جنگ تحمیلی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «حسن حکمتیان» فرمانده تیپ 48 سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی درگذشت «سرهنگ پاسدار غلام داستان» رزمنده هشت سال جنگ تحمیلی را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت به شرح زیر است:


«یا أَیَّتُهَا النَّفْسُ الْمُطْمَئِنَّةُ، ارْجِعِی إِلى‌ رَبِّکِ راضِیَةً مَرْضِیَّةً فَادْخُلِی فِی عِبادِی وَ ادْخُلِی جَنَّتِی»

خانواده محترم مرحوم مغفور سرهنگ پاسدار غلام داستان

«کلُّ مَنْ عَلیها فَان وَ یبقَی وَجْهُ رَبَّک ذوالجلالِ والاکرامِ»

مشیت الهی چنان تقدیر یافت، که آن عزیز از دست رفته سر بر آستان جانان نهد و اندوه بسیار جان فرسایی است اما، تسلیم تقدیر او باید بود، هر چند رحلت انسان های متدین و پاک سرشت بر ایشان موهبتی عظیم است، اما تحملش برای بازماندگان سخت و غم انگیز است.

با نهایت تأثر و تألم، ضایعه جانسوز و جانگداز درگذشت فاتح قله‌های کردستان، جبهه‌های جنوب و هم رزم شهیدان والامقام برادر عزیزمان زنده یاد سرهنگ پاسدار کربلایی غلام داستان را به عموم مردم استان کهگیلویه و بویراحمد، جامعه سبزپوشان سپاه فتح و تیپ همیشه قهرمان ۴۸ فتح، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، بسیجیان و خانواده محترم آن عزیز سفرکرده تسلیت و تعزیت عرض می‌نماییم.

سال‌ها مجاهدت و تلاش در راه پاسداری از ارزش های والای انقلاب و حضور مؤثر در نبردهای مختلف در دفاع از ایران اسلامی و تربیت رزمندگان فداکار و بسیجیان مخلص در گردان ادوات و ضد زره تیپ ۴۸ فتح از جمله خدمات ارزشمند آن مبارز مؤمن و انقلابی بود.

از درگاه خداوند سبحان برای آن مرحوم رحمت و آمرزش و برای بازماندگان و خانواده گرامی شان صبر و شکیبایی مسئلت داریم.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 31 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق