نماینده مجلس: نگران شیوع موج دوم کرونا هستیم/ تخت بیمارستانی خالی نداریم


نماینده مجلس: نگران شیوع موج دوم کرونا هستیم/ تخت بیمارستانی خالی نداریم

آقای رئیس جمهور اعلام کردند وضعیت بیماری کرونا در سیستان و بلوچستان سفید است؛ من نمی‌دانم این اطلاعات را ایشان از کجا آورده‌اند؟

آفتاب‌‌نیوز :

نماینده مردم زاهدان تاکید کرد: وضعیت سیستان و بلوچستان به هیچ عنوان در خصوص شیوع بیماری کرونا سفید نیست و ما نگران موج دوم بیماری در این استان هستیم.

حسینعلی شهریاری درباره وضعیت شیوع بیماری کرونا در استان سیستان و بلوچستان، گفت: در شهر زاهدان متاسفانه بیماری کرونا شیوع پیدا کرده و بیمارستان‌ بوعلی تخت‌هایش پر شده است و دیگر تخت خالی وجود ندارد.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بیمارستان‌های خاتم و علی ابن ابیطالب بیماران پذیرش می‌شوند و به طور متوسط روزانه بین ۱۲ تا ۱۵ فرد به آمار مبتلایان کرونا در زاهدان اضافه می‌شود که ما را نسبت به پیک یا شیوع موج دوم بیماری در زاهدان و زابل نگران می‌کند.

وی با اشاره به سخنان رئیس جمهور درخصوص مناطق سفید در مواجهه با «کرونا ویروس» گفت: آقای رئیس جمهور اعلام کردند وضعیت بیماری کرونا در سیستان و بلوچستان سفید است؛ من نمی‌دانم این اطلاعات را ایشان از کجا آورده‌اند؟

شهریاری تاکید کرد: وضعیت سیستان و بلوچستان به هیچ عنوان سفید نیست و نمی‌شود گفت مردم به زندگی عادی خودشان بازگردند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر این‌که طرح فاصله‌گذاری اجتماعی تا حد در سیستان و بلوچستان رعایت شد، بیان کرد: متاسفانه طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در استان ما خیلی رعایت نشد و یکی از نگرانی ما هم همین موضوع است که مردم سیستان و بلوچستان مانند بسیاری از نقاط کشور این بیماری را جدی نگرفتند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج