در شرایط مبارزه با کرونا، فعالیت نیروگاه اتمی بوشهر حتی یک روز هم تعطیل نشد


در شرایط مبارزه با کرونا، فعالیت نیروگاه اتمی بوشهر حتی یک روز هم تعطیل نشد

استاندار بوشهر گفت: آغاز فعالیت اصناف کم ریسک به این معنی نیست که شعار در خانه ماندن را نادیده بگیریم، اما با توجه به نیازمندی های مردم باید با رعایت مسائل بهداشتی نیازهای مورد نظر نیز تامین شود.

عبدالکریم گراوند ظهر امروز در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا گفت: از همراهی اصناف و بازاریان استان برای مقابله با کرونا قدردانی می‌کنم که تاکنون همکاری بسیاری خوبی داشتند و در این شرایط و موقعیت از اصناف کم ریسک انتظار داریم پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند، اگر این امر محقق شود می توان امیدوار بود با کمترین مشکل کرونا را شکست دهیم.

وی افزود: کارگروهی متشکل از دانشگاه علوم پزشکی، سازمان صنعت، معدن و تجارت و اصناف بوشهر با همکاری بسیج، نظارت بر فعالیت اصناف کم ریسک را انجام دهند.

مقام عالی دولت در استان بوشهر یادآور شد: این کارگروه با مسئولیت سازمان صمت در صورت مشاهده تخلف از سوی اصناف، ابتدا به واحد صنفی تذکر بدهند و در صورت تکرار تخلف، واحد صنفی متخلف پلمب خواهد شد.

استاندار بوشهر با بیان اینکه همچنان بهترین راه مقابله با کرونا در خانه ماندن است، افزود: دانشگاه علوم پزشکی با همکاری رسانه ملّی آموزش های لازم را به شهروندان برای تامین نیازهای خود از بازار با رعایت پروتکل های بهداشتی ارائه دهند.

عبدالکریم گراوند با بیان اینکه آرامش جامعه در شرایط کنونی در گروه همکاری مردم و بازار است، گفت: به زودی لیست مشاغل کم ریسک که از شنبه فعالیت خود را با رعایت پروتکل های بهداشتی می توانند آغاز کنند، اعلام خواهد شد.

وی اظهار کرد: اگر وضعیت استان بوشهر در مقابله با کرونا مطلوب بوده به خاطر رعایت و همکاری مردم در کنار تصمیمات اتخاذی بوده، لذا تاکید می کنم همچنان پویش در خانه ماندن از سوی مردم رعایت شود.

مقام عالی دولت در استان بوشهر تاکید کرد: استفاده از ظرفیت فضای مجازی و اینترنت برای خرید از سوی دستگاه های متولی امر اطلاع رسانی شده و صدا و سیما هم در این زمینه آموزش های لازم را به مردم بدهد.

این مسئول با بیان اینکه ساعت کاری ادارات استان بر اساس مصوبه ستاد ملی ۷ تا ۱۴ خواهد بود، گفت: ساعت کاری ادارات استان از روز شنبه ۲۳ فروردین ماه ۷ صبح تا ۱۴ خواهد بود و بانک ها هم تابع همین شرایط هستند البته به زودی در این زمینه هماهنگی هایی با بانک های استان صورت خواهد گرفت.

استاندار بوشهر در مورد وضعیت کاری کارکنان در این ایام عنوان کرد: اولویت دورکاری با کارکنان با بیماری زمینه ای و جانبازان و بانوان باردار است و مدیران اجرایی مکلف هستند موضوع سلامت همکاران را در دستور کار قرار دهند.

وی بیان کرد: تا زمانی که شرایط کشور عادی شود بیماران زمینه ای و جانبازان و بانوان باردار می توانند از ظرفیت دورکاری استفاده کنند و مدیران اجرایی موظف به رعایت این مصوبه هستند.

مقام عالی دولت در استان بوشهر با بیان اینکه تردد درون و برون استانی طبق رویه قبلی است و کنترل ها انجام می شود، افزود: با توجه به نزدیک شدن به نیمه شعبان، از ظرفیت فضای مجازی برای برگزاری جشن های نیمه شعبان استفاده شود تا شاهد تجمعات در اماکن مختلف نباشیم.

عبدالکریم گراوند ضمن قدردانی از مدیر نیروگاه بوشهر در زمینه اجرای پروتکل های سخت گیرانه برای مقابله با کرونا گفت: در شرایط مبارزه با کرونا، فعالیت نیروگاه اتمی بوشهر حتی یک روز هم تعطیل نشد و در نیروگاه اتمی بوشهر پروتکل های سخت گیرانه ای حکمفرما بوده است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نتایج آزمون استخدامی معلمان چه زمانی اعلام می‌شود؟