خنده دار‌ترین بازی‌های مهران مدیری + فیلم


خنده دار‌ترین بازی‌های مهران مدیری + فیلم

هجدهم فروردین تولد مهران مدیری، بازیگر و کارگردان مشهور تلویزیون و سینماست.

خنده دار‌ترین بازی‌های مهران مدیری + فیلم

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، مهران مدیری کارگردان و بازیگر معروف سینما و تلویزیون در هجدهمین روز از فروردین ماه سال ۱۳۴۶ در تهران متولد شد. او علاوه بر بازیگری و کارگردانی، در زمینه‌های دیگری مثل خوانندگی، مجری گری، طراحی صحنه و لباس، مجری طرح، صداپیشگی و تهیه کنندگی نیز فعالیت دارد.

مدیری بعد از موفقیت در سریال پرواز ۵۷، در همان سال دست به ساخت سریال دیگری با عنوان «ساعت خوش» زد. این سریال زمینه ورود و معرفی بسیاری از بازیگران را به عرصه طنز فراهم آورد.

مدیری پس از آن در مجموعه‌های طنز زیادی از جمله سال خوش، نوروز ۷۶، جُنگ ۷۷، ببخشید شما، پلاک ۱۴، نود شب، طنز ۸۰ و سریال دردسر والدین به فعالیت پرداخت. مدیری در سال ۱۳۸۱ مجموعه تلویزیونی پاورچین را ساخت و توانست بار دیگر مخاطبان زیادی را به خود جلب کند.

خنده دار‌ترین بازی‌های مهران مدیری + فیلم

بعد از ساخت سریال دردسر والدین، در سال ۱۳۸۴ طنزی متفاوت به نام شب‌هایی برره را کارگردانی کرد، این مجموعه تلویزیونی درباره روستایی خیالی به نام برره است که هر بار اتفاق جدیدی برای ساکنان آن می‌افتد. سریال‌های باغ مظفر، مرد هزارچهره، در حاشیه، فیلم سینمایی ۵ عصر و سریال نمایش خانگی هیولا بخشی از آثار مهران مدیری است.

خنده دار‌ترین بازی‌های مهران مدیری + فیلم

به همین مناسبت فیلم کوتاهی از آثاراین هنرمند را می‌توانید مشاهده کنید.


انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی