موتوجی پی بهتر از فرمول یک وضعیت کرونایی را مدیریت کرد


موتوجی پی بهتر از فرمول یک وضعیت کرونایی را مدیریت کرد

موتوجی پی ایران  – آلبرتو پویگ، مدیر تیم موتوجی پی رپسول هوندا، معتقد است که در شرایط همه گیری ویروس کرونا، مدیریت موتوجی پی، دورنا اسپورت، پاسخ به موقعی را برای به تعویق انداختن مسابقات داشت؛ در حالی که فرمول یک و لیبرتی مدیا مردد بودند. شیوع COVID-19 که بیش از 900.000 نفر را در سرتاسر جهان آلوده کرده و بیش از 30 هزار نفر را کشته است، به تعویق...

موتوجی پی ایران – آلبرتو پویگ، مدیر تیم موتوجی پی رپسول هوندا، معتقد است که در شرایط همه گیری ویروس کرونا، مدیریت موتوجی پی، دورنا اسپورت، پاسخ به موقعی را برای به تعویق انداختن مسابقات داشت؛ در حالی که فرمول یک و لیبرتی مدیا مردد بودند.

شیوع COVID-19 که بیش از 900.000 نفر را در سرتاسر جهان آلوده کرده و بیش از 30 هزار نفر را کشته است، به تعویق افتادن و لغو بسیاری از رویدادهای مهم ورزشی در دنیا را به همراه داشت؛ از جمله هشت مسابقه ابتدایی فرمول یک و پنج راند موتوجی پی 2020. روند لغو مسابقه ابتدایی فصل توسط فرمول یک، حواشی زیادی را به دنبال داشت؛ پس از مثبت شدن تست کرونای یکی از اعضای تیم مک‌لارن، این تیم انگلیسی پنجشنبه شب از حضور در گرندپری استرالیا انصراف داد. این مسئله سبب برگزاری یک جلسه فوری با حضور مدیران تیم‌ها و مدیر مسابقه ای فرمول یک، راس براون، در هتل کراون واقع در شهر ملبورن برای تصمیم‌گیری نهایی و اقدامات بعدی شد. چند ساعت مانده به آغاز تمرین اول گرندپری استرالیا، به طور رسمی اعلام شد که این رویداد برگزار نمی‌شود. دورنا اما یک هفته قبل از انجام سفرها و تدارکات، گرندپری قطر را برای کلاس موتوجی پی لغو کرد و رویدادهای بعدی را نیز به تعویق انداخت.

مدیر تیم رپسول هوندا گفت:

به نظر من، ما باید به برگزارکنندگان مسابقات خودمان افتخار کنیم. دورنا کارها را با فکر انجام می‌دهد، قدم به قدم، و همیشه به نظر مسئولان بهداشت [هر کشور] گوش فرا می‌دهد.

از آن‌جا، ارزیابی شده است که چه کاری را می‌توان انجام داد و چه کاری را نمی‌توان. چگونگی محافظت از سلامتی تمام گروه‌های حاضر در مسابقات موتوجی پی نیز بسیار جالب است.

اگر آن را با فرمول یک، برگزارکنندگان مسابقات فوتبال، و یا کمیته بین المللی المپیک مقایسه کنیم، که بسیار مردد بودند، دورنا کاری که درست بوده را انجام داده است.

موتوجی پی بهتر از فرمول یک وضعیت کرونایی را مدیریت کردموتوجی پی بهتر از فرمول یک وضعیت کرونایی را مدیریت کرد مارک مارکز و آلبرتو پویگ

پویگ در ستایش از مدیریت دورنا اسپورت افزود:

از لحظه اول، آن‌ها [دورنا] از بزرگی مشکل آگاه بودند. برای این کار وضوح اطلاعات و هوش بسیار نیاز است که کارملو ازپلتا این شرایط را داراست.

ویراستار » انسیه صفری این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موتورسواری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا