آمادگی 3 هزار معلم کویتی برای برگزاری دوره‌های آنلاین قرآنی


معاون قرآنی و مطالعات اسلامی وزیر اوقاف کویت از آمادگی 3 هزار معلم کویتی برای برگزاری دوره‌های آموزش آنلاین حفظ قرآن کریم خبر داد.  

آمادگی 3 هزار معلم کویتی برای برگزاری دوره‌های آنلاین قرآنی

به گزارش ایکنا؛ به نقل از «الانباء»، «فهد الجنفاوی»، معاون قرآنی و مطالعات اسلامی وزیر اوقاف کویت اعلام کرد: شمار دانش‌آموزانی که در دوره‌های آنلاین حفظ قرآن کریم در مراکز آموزش قرآن در ۶ استان کویت ثبت‌نام کرده‌اند، از ۲۰ هزار نفر فراتر رفته و این طرح مورد استقبال شهروندان این کشور قرار گرفته است.

وی از برگزاری یک مسابقه تصویری قرآنی در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: هریک از شرکت‌کنندگان در این مسابقه، ویدئویی از تلاوت خود که قرائت صحیح آن در سایت وزارت اوقاف قرار داده خواهد شد، ارسال می‌کنند و به نفرات برتر این مسابقه ۱۵ هزار دینار جایزه تعلق خواهد گرفت.

وی همچنین اعلام کرد که بخش قرآن کریم و مطالعات اسلامی وزارت اوقاف، به‌زودی دوره‌های علمی و آموزش مهارت‌های زندگی ویژه بانوان و آقایان برگزار خواهد کرد و برخی احکام مربوط به استقبال از ماه مبارک رمضان را نیز آموزش خواهد داد.

الجنفاوی همچنین اعلام کرد که وزارت اوقاف دوره‌هایی ویژه معلمان برای آمادگی آنان جهت برگزاری دوره‌های آموزش آنلاین حفظ قرآن برگزار کرده است که این طرح در سه مرحله و هر مرحله با مشارکت هزار معلم برگزار شد.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس