مسابقه نقاشی دانش آموزی با موضوع کرونا


نصیری گفت:بر آن شدیم تا از کودکان و نوجوانان ودانش آموزان دعوت کنیم تا برداشت خود را از شرایط کنونی بر روی کاغذ یا بوم‌ آورده و ما شاهد به وجود آمدن دنیایی تازه از سوی نسل نو و نوآوری هایشان باشیم.

مسابقه نقاشی دانش آموزی با موضوع کرونا
به گزارش حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد نصیری، گفت: با توجه به شرایط فعلی جامعه انتشار ویروس کرونا، درخصوص مراقبت و حفظ سلامتی دانش پذیران و عبور از بحران COVID-۱۹ بر آن شدیم تا کمپین در خانه بمانیم و مهارت بیاموزیم را برای این عزیزان ارائه کنیم تا بتوانیم در عرصه آموزش و یادگیری مهارت در کنار این دانش پذیران باشیم و نگرانی اولیای آنان را در این زمان برطرف نماییم.

وی ادامه داد: با این کار همچون گذشته با ارایه خدماتی متمایز و مطلوب در کانون خانواده‌ها خواهیم بود و در راستای جهش توسعه فراگیری و مهارت آموزی با بستر آنلاین همراه خواهید بود.

وی با بیان اینکه زمان آفرینش هر اثر هنری، پیوندی فشرده با شکل ظاهری آن دارد گفت: هنر در طول تاریخ زندگی بشر، پیوسته در خدمت انسان بوده تا به واسطه آن وی بتواند هیجانات، اعتقادات، ناملایمت هاوخوشایند‌های درونی و بیرونی خویش را ابراز کند.

نصیزی افزود: به همین رو بر آنیم تا از کودکان و نوجوانان سراسر ایران دعوت کنیم تا برداشت خود را از شرایط کنونی بر روی کاغذ یا بوم آورده و ما شاهد به وجود آمدن دنیایی تازه از سوی نسل نو و نوآوری هایشان باشیم.

مدیر دپارتمان کودک ونوجوان مجتمع فنی تهران با تاکید بر اینکه مارادر دنیای پرشور و غوغای رنگ و طرح خود همراه کنید گفت: مهلت ارسال آثار تا دهم اردیبهشت ماه ۹۹ می‌باشد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا