آغاز دوباره فعالیت طرح‌های عمرانی اسدآباد همدان


آغاز دوباره فعالیت طرح‌های عمرانی اسدآباد همدان

همدان- ایرنا- معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار اسدآباد از آغاز مجدد فعالیت‌های عمرانی و تولیدی در این شهرستان خبر داد و گفت: این فعالیت‌ها طبق مصوبه جدید طرح فاصله‌گذاری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سر گرفته می‌شود.

حمزه عبد کوند روز سه شنبه در ستاد مدیریت پیشگیری از کرونا اظهار داشت: طرح های عمرانی شهرستان با رعایت توصیه ها و پروتکل های بهداشتی بر اساس مصوبه جدید طرح فاصله گذاری اجتماعی فعال می شوند.

وی اضافه کرد: طبق مصوبه جدید اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی تردد و حمل بار کامیون ها در بزرگراه ها و اتوبان ها به شرط اینکه وارد شهر نشوند مانعی ندارد و بر همین اساس تردد ماشین های سنگین و تریلر به معادن و کارخانه های شهرستان برای جابه جایی بار آزاد است.

معاون فرماندار اسدآباد با بیان اینکه فعالیت واحدهای تولیدی نیز با رعایت امور بهداشتی منعی ندارد گفت: از شنبه هفته آینده واحدهای صنفی با اولویت کم خطرترین ها فعالیت خود را از سر می گیرند.

عبدکوند خاطرنشان کرد: در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی علاوه بر انسداد گلوگاه های ورودی و خروجی شهرستان، ۷۰ نقطه شهری توسط پلیس راهور و حمل و نقل جاده ای و شهرداری محدود و مسدود شده بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


این 11 مرد شیطان صفت دست به قتل و آزار زنان و مردان می زدند / مخوف ترین باند بی رحم را ...