جشن نیمه شعبان در جیرفت به صورت مجازی برگزار خواهد شد


جشن نیمه شعبان در جیرفت به صورت مجازی برگزار خواهد شد

خداداد امینی روش گفت: با توجه به شیوع کرونا امکان  برگزاری جشن نیمه شعبان نیست بنابراین امسال جشن نیمه شعبان در جیرفت به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

«خداداد امینی روش» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، در خصوص برگزاری جشن میلاد حضرت بقیه الله الاعظم گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در ایران اسلامی و جهان امکان، امسال جشن نیمه شعبان متفاوت تر از سال های گذشته برگزار می شود بنابراین در نظر داریم با هماهنگی و همکاری اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و هیئت امنای مساجد شهرستان جیرفت، جشن نیمه شعبان را برای اولین بار به صورت مجازی برگزار کنیم.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان جیرفت بیان کرد: یکی از برنامه های شب نیمه شعبان هم زمان با سراسر کشور، حضور مردم بر بام منازل و سر دادن شعار یا مهدی ادرکنی است که راس ساعت 9 شب همراه با قرائت زیارت آل یاسین و قرائت دعای فرج به منظور اجماع قلوب مومنین در توسل به امام زمان (عج) اجرا می شود.

وی اظهار کرد: مراسم محوری جشن نیمه شعبان به صورت مجازی در مسجد ولیعصر (عج) محله دانشگاه آزاد اسلامی برگزار خواهد شد.

امینی روش به راه اندازی کاروان شادی و امید در سطح شهر جیرفت اشاره کرد و افزود: این کاروان با حرکت در سطح شهر اقدام به مولودی خوانی خواهد کرد تا فضای شادی و نشاط را برای مردم به ارمغان آورد.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی جیرفت بر لزوم رعایت دستورالعمل های بهداشتی مبنی بر ضدعفونی مکان، وسایل و امکانات برگزاری این جشن تاکید کرد و گفت: از سوی نماینده معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت اقدامات مربوط به ضدعفونی مکان برگزاری جشن نیمه شعبان انجام خواهد شد.

وی در پایان ضمن تشکر از اعضاء شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان و هیئت امناء مساجد به ویژه هیئت امنای مسجد ولیعصر (عج) عنوان کرد: در راستای جلوگیری از تجمع مردم با استفاده از ظرفیت فضای مجازی تمامی برنامه های جشن نیمه شعبان به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر ناگهانی چهره و اندام همایسریال پایتخت بعد 10 سال ! / هم لاغر هم خیلی پیر ! + عکس