31 فروردین، آخرین مهلت شرکت در پویش« با کتاب در خانه»


31 فروردین، آخرین مهلت شرکت در پویش« با کتاب در خانه»

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به استمرار شرایط اضطراری ناشی از ویروس کووید 19 در کشور، شرکت در پویش «با کتاب در خانه» تا پایان 31 فروردین تمدید شد.

«محمدعلی پیرسبزی» با اشاره به پویش «با کتاب در خانه» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، گفت: در این پویش، کودکان و نوجوانان سراسر ایران، در کلیپ‌های کوتاه دو دقیقه‌ای که در شبکه‌ های اجتماعی منتشر می‌ کنند، به معرفی کتابی می‌ پردازند که در فضاهای قرنطینه خانوادگی مطالعه کرده‌ اند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: کودکان و نوجوانان در این کلیپ از معرفی ساده کتاب فراتر می روند و وارد گفت‌ و گو با نویسنده، شخصیت‌ ها و دوستانشان می‌ شوند و نظرشان را درباره کتاب اعلام می کنند.

وی ادامه داد: با توجه به استمرار شرایط اضطراری ناشی از ویروس کووید ۱۹ در کشور، ادامه تعطیلی مدارس و درخواست خانواده‌ ها در شهرهای مختلف برای فرصت بیشتر برای مطالعه کتاب و تهیه فیلم و کلیپ‌ از گزارش کودکان و نوجوانان و بر اساس نظر مشورتی هیئت داوران، شرکت در این پویش تا پایان ۳۱ فروردین تمدید شد.

پیرسبزی یادآور شد: پویش «با کتاب در خانه» یک پویش سراسری و آزاد کتاب‌ خوانی است و محدود به کتاب‌ های خاصی نیست.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در این مدت که ناشران الکترونیک کتاب‌ ها را با تخفیف عرضه می‌ کنند فرصت مناسبی برای کودکان و نوجوانان فراهم می‌ شود تا کتاب‌ ها و آثار جدیدی را مطالعه کنند.

وی با بیان اینکه کتاب‌ هایی با موضوع ویروس کرونا به صورت رایگان در دسترس عموم قرار گرفته، اضافه کرد: پر کردن فرم شرکت در پویش در سایت شبکه ترویج کتاب‌ خوانی به آدرس http://bookpromotion.ir ضروری است.

پیرسبزی ادامه داد: پویش با کتاب در خانه در نوروز امسال، بر اساس طرحی از دفتر مطالعات و برنامه‌ ریزی فرهنگی و کتاب‌ خوانی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری خانه کتاب، شبکه شهر‌ها و روستا‌های دوستدار کتاب و ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی همه استان‌ ها راه اندازی شد.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اندوه