20 هزار دستکش لاتکس در مراکز بهداشتی میناب توزیع شد


20 هزار دستکش لاتکس در مراکز بهداشتی میناب توزیع شد

فرماندار ویژه میناب گفت : در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا 20 هزار دستکش لاتکس در مراکز بهداشتی شهرستان توزیع شده است.

فرماندار ویژه میناب گفت : در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ۲۰ هزار دستکش لاتکس در مراکز بهداشتی شهرستان توزیع شده است.

محمد احمدی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا، اظهار کرد: با مشارکت خیرین شهرستان ۱۵ هزار دستکش لاتکس به بخش‌های مختلف بیمارستان و شبکه بهداشت جهت توزیع در مراکز درمانی وخانه بهداشت اهدا کردند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب گفت: پیش از این نیز توسط خیران و پویش‌های مردمی اقلام بهداشتی تهیه و خریداری و به بیمارستان میناب اهدا شد که از همه خیرین عزیز و پویش های مردمی قدردانی می‌شود.

احمدی افزود: تاکنون اقدامات موثری توسط مردم، خیرین، شوراهای روستا، شهر و شهرستان و همچنین دهیاران، شهرداران، دستگاههای اداری شهرستان در راستای کمک به شبکه بهداشت ودرمان و بیمارستان صورت گرفته است.

فرماندار ویژه میناب خاطر نشان کرد: ماندن مینابی ها در خانه یکی از موثرترین راه‌ها برای کنترل شیوع کرونا در میناب بوده است که امید می رود با ادامه همکاری مردم این کنترل تا شکست کامل ویروس کرونا ادامه پیدا کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط