زیارت مجازی گلزار شهدای زنجان فراهم شد


زیارت مجازی گلزار شهدای زنجان فراهم شد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان از فراهم شدن امکان زیارت مجازی موزه و نیز مزار شهدای زنجان خبر داد و گفت: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت ایثار و نوید شاهد استان زنجان به صورت مجازی شهدای خود را زیارت کنند.

زیارت مجازی گلزار شهدای زنجان فراهم شدعلی کاظمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان در گفت‌و‌گو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: به‌منظور ایجاد انس و الفت مردم با شهدا با توجه به اینکه در شرایط شیوع کرونا امکان حضور در موزه شهدا و همچنین زیارت مزار مطهر وجود ندارد، تمهیداتی با استفاده از شیوه‌های نوین اندیشیده شده است.

وی از فراهم شدن امکان زیارت مجازی موزه و نیز مزار شهدای زنجان خبر داد و گفت: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت ایثار و نوید شاهد استان زنجان به صورت مجازی شهدای خود را زیارت کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه موزه شهدای استان زنجان دارای آثار ارزشمندی از شهدای گرانقدر استان زنجان است، ابراز کرد: بازدید از موزه شهدای استان زنجان در همه طول سال فراهم بود، اما با توجه به شیوع بیماری کووید 19 در حال حاضر این موزه نیز تعطیل است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان در مورد برنامه‌هایی همچون طرح سپاس و دیدار و دلجویی از خانواده شهدا و ایثارگران تصریح کرد: در حال حاضر تکریم این عزیزان به روش تلفنی انجام می‌شود.

وی همچنین به ارائه خدمات به شیوه الکترونیکی اشاره کرد و افزود: بسته‌های بهداشتی و اقلام مورد نیاز نیز تهیه و به جانبازان و افراد واجد شرایط تعلق گرفته است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در