شگرد حیرت انگیز خدنگ مارکش برای شکار مار کبرا!


شگرد حیرت انگیز خدنگ مارکش برای شکار مار کبرا!

خدنگ مارکش به شکلی دیدنی مار کبرایی را که در حال عبور از جاده بود به دام انداخت و شکار کرد.

شگرد حیرت انگیز خدنگ مارکش برای شکار مار کبرا!به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است شگرد باورنکردنی یک خدنگ مارکش در شکار مار کبرا را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو مشاهده می‌شود که این حیوان با شگردی دیدنی طعمه مرگبار خود را در وسط جاده شکار می‌کند.

در این ویدئو که توسط یکی از رانندگان تهیه شده است مشاهده می‌شود در حالی که مار کبرا برای فرار از دست این حیوان تلاش می‌کند، اما سرانجام تسلیم می‌شود. تعدادی از رانندگان نیز در جهت مخالف جاده در حالی که خودروی خود را متوقف کرده اند در حال تماشای این نبرد دیده می‌شوند. در این ویدئو در چند صحنه مار کبرا موفق به دفع حمله خدنگ می‌شود، اما خدنگ با حملات پیاپی خود این خزنده سمی را وادار به تسلیم می‌کند.

این ویدئو توسط " سوسانتا ناندا "، مامور جنگلبانی هند در توئیتر به اشتراک گذاشته شد. او در کپشن این ویدئو نوشت: «در حالی که بسیاری از جانوران توان ایستادگی در مقابل کبرای مرگبار را ندارند، اما خدنگ‌های مارکش شگرد‌های خاصی برای شکار این خزنده‌ها دارند.»

بیشتر بخوانید: حرکت استثنایی پلنگ برای شکار میمون!

بنا به گزارش New Scientist خدنگ‌های مارکش با حرکات سریع از اصابت سم مار به خود جلوگیری می‌کنند؛ گیرنده‌های (پیامرسان های) استیل کولین اختصاصی آن‌ها نقشی موثر در این باره ایفا می‌کند.»

این ویدئو پس از انتشار در توئیتر توجه بیش از ۱۸۰۰۰ بیننده را به خود جلب کرد و برخی از آن‌ها تحت تاثیر شگرد این خدنگ مارکش قرار گرفتند. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «آه خدای من، مار کبرا که کمتر حیوانی توان ایستادگی در برابر آن را دارد، در مقابل خدنگ کاملا مستاصل شده و قصد فرار داشت، اما خدنگ با حملات پیاپی و غالفگیرانه خود این خزنده را وادار به تسلیم کرد.»

همچنین این ویدئو که برای اولین حدود پنج روز پیش در یوتیوب منتشر شد تاکنون بیش از ۶ میلیون بیننده داشته است.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام