کمک 10 میلیارد ریال خیران سلامت اردبیلی برای تامین تجهیزات بیمارستانی


کمک 10 میلیارد ریال خیران سلامت اردبیلی برای تامین تجهیزات بیمارستانی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: خیران سلامت اردبیلی در روزهای اخیر 10 میلیارد ریال برای تامین تجهیزات و لوازم بهداشتی مراکز درمانی و بیمارستان‌های استان اردبیل جهت مبارزه با بیماری کرونا کمک کردند.

دکتر قدت اخوان اکبری امروز ۲۰ فروردین اظهار کرد: ۶ میلیارد ریال از این کمک‌ها به صورت نقدی و چهار میلیارد ریال نیز شامل کمک‌های غیرنقدی می‌باشد.
وی گفت: این کمک‌ها از سوی اقشار مختلف ، ادارات و سازمان‌ها و خیران داخلی و خارجی در اختیار دانشگاه علوم پزشکی برای تامین لوازم مورد نیاز در بخش‌های درمانی کرونا قرار گرفته است.
به گفته اخوان اکبری این کمک‌ها در این مقطع زمانی که مجموعه دانشگاه با تمام توان و کمبودهای مالی در خط مقدم مبارزه با کرونا قرار دارد، بسیار ارزشمند است.
وی ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی اردبیل نیز با تمام توان و امکانات و نیروهای درمانی در خدمت شهروندان بویژه بیماران مبتلا به کروناست و در این مسیر، شبانه روز از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد و می‌طلبد در کنار کمک‌های دولت، مردم عزیز نیز در تامین کمبودها و وسایل و امکانات پزشکی ضروری و مورد نیاز در بخش کرونا به مدد این دانشگاه بشتابند.
به گزارش ایسنا، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اضافه کرد: شماره حساب ۱۰۴۲۴۸۱۸۰۰۱ و شماره شبا ۰۹۰۱۹۰۰۰۰۰۰۰۱۰۴۲۴۸۱۸۳۰۰۱ ir بنام حساب سایر منابع دانشگاه نزد بانک صادرات شعبه میدان ورزش اردبیل برای واریز کمک‌های نقدی مردمی اختصاص یافته تا نیکوکاران و خیران سلامت، کمک‌های خود را برای تامین اقلام و تجهیزات مورد نیاز در مراکز کرونا اهدا کنند.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


16 شعر در مورد معلم کلاس اول؛ اشعاری زیبا و خواندنی