هیجان بازی در کافه ( کافه بازی های تهران )


این روزها کافه گردی یکی از فعالیت هایی است که اغلب جوانان و نوجوانان را به سمت خود جذب کرده است؛ کافه ها هر کدام بنابر محیط و شرایطی که دارند می توانند برای شما تبدیل گوشه ای دنج و دلنشین یا محیطی سرشار از شور و هیجان باشند، این بستگی به نوع انتخاب و […] نوشته هیجان بازی در کافه ( کافه بازی های تهران ) اولین بار در جامع ترین پایگاه گردشگری و...

این روزها کافه گردی یکی از فعالیت هایی است که اغلب جوانان و نوجوانان را به سمت خود جذب کرده است؛ کافه ها هر کدام بنابر محیط و شرایطی که دارند می توانند برای شما تبدیل گوشه ای دنج و دلنشین یا محیطی سرشار از شور و هیجان باشند، این بستگی به نوع انتخاب و سلیقه ای که افراد دارند نیز دارد. اخیر نوع جدید از کافه های بین جوانان محبوب شده و آن کافه بازی یا کافه برد ها «Board Game Café» نیز هستند.

کافه هایی در این زمینه مفهوم نسبتا جدیدی هستند، که در سال‌ های اخیر رشدش سرعت گرفته و می ‌توان آن را محل تلاقی و برخورد دو مفهوم کافه و بازی رومیزی دانست. تصور کنید در کنار عطر قهوه و طعم دلچسب سیب زمینی که در کافه وجود دارد شما در کنار جمعی از دوستانتان در حال بازی و هیجان هستید. در اغلب این کافه‌ ها قفسه‌ای، کُنجی، میزی، چیزی را به بردگیم اختصاص داده‌اند و هر کدام به فراخور توان خود تعدادی بازی را به مراجعان یاد می‌دهند.

دلایلی که شما را برای رفتن به کافه بازی ترغیب می کند

ران بودن: بازی های فکری خارجی به دلیل این که به کشور وارد می شوند قیمت نسبتا بالایی دارند؛ از همین رو به منطقی است که برای بازی به سمت کافه بازی های موجود در سطح شهر بروید.
تجربه ی یکبار بازی: توجه داشته باشید که قبل از اینکه بخواهید مبلغ زیادی را بابت خرید کالایی بدهید باید به این موضوع توجه کنید آیا اصلا به آن کالا علاقه دارید! از همین رو ما پیشنهاد می کنیم که اول یکی دوبار برای بازی به کافه بازی ها بروید بعد در صورت علاقه می توانید برای خرید یک گیم برد یا بازی رومیزی اقدام کنید.
کوهی از بازی: توجه داشته باشید که شما ممکن است بتوانید دو الی سه گیم برد را برای خودتان تهیه کنید، اما در کافه بازی های ممکن است گاهی ده ها بازی متنوع و جالب وجود داشته باشد که شما با میل و علاقه ی خودتان یکی را انتخاب می کنید.
آموزش رایگان بازی: کافه داران برای جلب نظر مشتریان خود سعی در آموزش بازی به شما خواهند کرد و به این ترتیب زحمت خواندن چند صفحه انگلیسی از دوش شما برداشته می شود؛ علاوه بر این آن ها همانند یک راهنما در کنار شما هستند تا اگر جایی به مشکلی برخوردید به شما کمک کنند.
منوی خوشمزه: شما می توانید در حین بازی هر چیزی که هم می خواهید را از منوی کافه ها انتخاب کنید.
دیگر دلیل مهمی که برای رفتن به کافه بازی ها وجود دارد این است که می توانید در کنار دیگران احساس خوبی را بدست بیاورید و با افراد جدید آشنا شوید و روابط اجتماعیتان را گسترش دهید.
برای رفتن به کافه بازی ها شما همانند دیگر کافه های که می روید، می توانید سفارش خوراکی خودتان را بدهید و در کنار آن بازی مورد علاقه خودتان را به کافه دار بگویید تا بیاورد. بهتر است که قبل از رفتن به سمت این کافه ها تلفنی میزتان را رزرو کنید. در بسیاری از کافه بازی ها میزهای دونفره مخصوص زوج ‌ها و یا علاقمندان بازی دو نفره وجود دارد و برخی کافه‌ ها هم میزهای بزرگ برای بازی‌های پرجمعیت دارند.

نحوه ی محاسبه ی هزینه های مربوط به بازی در کافه بازی ها
هزینه‌ ی کل = هزینه بازی / ساعت × تعداد نفرات + هزینه‌ ی سفارش (منو)

کافه برد

کافه بُرد، به عنوان اولین بردگیم کافه تهران – دومین بردگیم کافه ایران بعد از کافه کندو شیراز – از سال ۹۴ شروع به کار کرد
یکی از بهترین و حرفه ای ترین کافه بازی های ایران که در شهر تهران در حال فعالیت است، کافه برد در خیابان مطهری است. این کافه فضای لازم برای هر بازی را در اختیارتان قرار می دهند و در ۴ دسته با توجه به زمانی که می خواهید بازی کنید طبقه بندی شده اند. با توجه به اینکه بازی های نام برده همه خارجی هستند پیشنهاد می شود که برای دفعات اولیه به کافه بازی ها بروید تا فاز بازی دستتان بیاید.
آدرس کافه برد: خیابان مطهری، نرسیده به سهروردی، پلاک ۱۲۰، طبقه زیر همکف

هیجان بازی در کافه ( کافه بازی های تهران )

کافه مایند اسپورت

مایند اسپورت یکی دیگر از کافه بازی های ایران است که در محدوده ی خیابان گیشا قرار گرفته است. این کافه یکی از متفاوت ترین و کاملترین کافه ها برای انواع بازی های بردی و گروهی است. در حقیقت به این کافه بیشتر از اینکه یک کافه بگویند باشگاه فکری یا یک انجمن تخصصی بازی می گویند. لازم است بدانید که کافه مایند اسپرت با توجه به تعداد بسیار بالای بازی‌هایی که دارد برای هر شخص یا گروه و با هر سلیقه‌ای چندین و چند پیشنهاد جذاب خواهد داشت. در کافه بازی مایند اسپرت قرار است شما در قالب هر شخصیتی که در رویاهایتان آرزویش را داشتید بروید و برای چند ساعتی از دنیای واقعی خارج و وارد دنیای زیبای بازی ‌ها شوید.
آدرس کافه مایند اسپورت: گیشا، خیابان بلوچستان

هیجان بازی در کافه ( کافه بازی های تهران )

کافه بردلند

از دیگر کافه بازی های ایران که می توان گفت حرف های بسیاری در زمینه کافه بردها دارد، مجموعه بردلند واقع در سعادت آباد است. به غیر از بازی های رومیزی در این کافه شما می توانید به پخش مستقیم مسابقات ورزشی هم مشغول باشید. از امکانات جذاب این مجموعه می توان به یک میز VIP برای علاقه مندان به بازی های مافیا و D D اشاره کرد که مکانی مجزا از کافه را در اختیار شما قرار می دهد و همچنین یک حیاط زیبا که می توانید در کنار شومینه جذاب آن بایستید و قهوه و چای بنوشید.
آدرس: سعادت آباد، خیابان سرو غربی، خیابان بخشایش، خیابان بهار ۱، پلاک ۱۰

هیجان بازی در کافه ( کافه بازی های تهران )

کافه فکر

دیگر کافه بازی های ایران که در خیابان شیخ بهایی قرار دارد کافه فکر است. جالب است بدانید که کافه فکر علاوه بر بازی های آماده خارجی آمادگی ساخت بازی‌های طراحی مخاطبان خود را داشته و در راستای بهینه‌سازی طراحی، ساخت کارآمد و تجاری سازی آنها همکاری لازم را خواهد داشت.
آدرس کافه فکر: خیابان شهید بهایی جنوبی، انتهای خیابان ایران‌شناسی، جنوب میدان شهدای دانشجو

هیجان بازی در کافه ( کافه بازی های تهران )

کافه بازی گیک

یک کافه ساده و صمیمی که قطعا اگر یک بار بروید پاگیرش می‌شوید و یکی از بهترین انتخاب‌هایتان در بین کافه بازی‌ های تهران خواهد شد. کافه گیک در خیابان سنایی است. وقتی از پله‌های ساده و صمیمی‌اش بالا می‌روید، به محیطی پر انرژی می‌رسید با کلی قفسه که تا خرخره پر است از بازی‌های رومیزی هیجان‌انگیز.
کافه گیک بیش از ۲۰۰ تا برد گیم و بازی های فکری دارد که تمام با اصول خاصی درون قفسه ها چیده شده اند. توی کافه گیک میشه فقط بازی کرد و کلی لذت برد، به جز برد گیم ها هم هرچند وقت یک بار کافه گیک ایونت های مختلفی برگزار میکنند. برای این مدل ایونت ها از قبل باید رزروگرقته شود. از همه این‌ها هم که بگذریم، قیمت‌های کافه بازی گیک نسبت به دیگر کافه بردگیم های تهران بهتر است و شما باید خوراکی‌هایتان و ساعات بازی‌تان را حساب کنید. کافه گیک فضاهای جداگانه‌ای برای سیگاری‌ها و آن‌ها که از دود فراری‌اند تعبیه کرده است که همه از وقت‌گذرانی در کافه لذت ببرند و انواع بازی‌های مختلف را هم می‌توانید در همین کافه بخرید. اگر دلتان خواست به کافه گیک سر بزنید حتما رزرو کنید.
آدرس: تهران، خیابان کریمخان، خیابان سنائی، کوچه سوم، پلاک ۴

هیجان بازی در کافه ( کافه بازی های تهران )

فکرکده رویال

فکرکده رویال از بزرگترین و مجهزترین کافه‌های بازی آسیاست. یکی از کافه بازی های تهران که وقتی واردش می‌شوید انقدر تنوع بازی‌ها زیاد است که اگر کارکنان خوش‌اخلاق این مجموعه به دادتان نرسند، نمی‌توانید بازی مورد نظرتان را انتخاب کنید. پس به محض ورود توضیح می‌دهید مایلید چه بازی کنید و آن‌ها هم بهترین انتخاب را به شما معرفی می‌کنند.
بعد از آن می‌توانید از بین میزهای متنوع اینجا جایی را برای نشستن انتحاب کنید. دکوراسیون شاد و خلاقانه فکرکده رویال شما را به وجد می‌آورد. در ادامه می‌توانید بازی کنید، هر کجا سوالی داشتید از خدمه خوش‌ذوق فکرکده رویال بپرسید و در کنار دوستانتان کیف کنید.
می‌توانید با پلی‌استیشن هم در فکرکده بازی کنید. یکی از دیگر بازی‌های مخصوص فکرکده رویال، شوکس بال است. یک بازی کاملا ایرانی دو نفره که ترکیبی است از بازی‌های بیلیارد، شطرنج، گلف و…. این مجموعه دو اتاق فرار جذاب و پر رمز و راز هم دارد که می‌تواند هیجان و لذت روزتان را تکمیل کند.
آدرس فکرکده رویال: بلوار فردوس غرب، شقایق جنوبی، خیابان ۲۱ شرقی، مجموعه بارنوا، طبقه اول

هیجان بازی در کافه ( کافه بازی های تهران )

کافه فکر بکر

یکی از بهترین کافه بازی های شرق تهران را در خیابان پیروزی می‌توانید پیدا کنید. کافه فکر بکر با بیش از ۱۰۰ نوع برد گیم جورواجور از هیجانی و سرعتی بگیر تا استراتژیک و حافظه‌ای، هر چه که بخواهید برایتان فراهم کرده است تا روزی شاد در کنار دوستانتان داشته باشید.
این کافه در دو طبقه زیبا طراحی شده است. طبقه اول با میزها و مبل‌های راحتی و طبقه دوم با میز و صندلی‌های چوبی زیبا منتظر شماست تا یک بازی انتخاب کنید و لذت ببرید. بعد از انتخاب بازی و جای نشستن، کارکنان کافه برایتان کاملا توضیح خواهند داد که هر بازی را چطور استفاده کنید. منوی این کافه هم تلفیقی است از نوشیدنی‌های گرم و سرد، خوراکی‌های کافی‌شاپی و غذاهای متنوع و خوشمزه.
در این کافه از کافه بردگیم های تهران ایونت‌های مختلفی هم برگزار می‌شود که می‌توانید شرکت کنید و علاوه بر بازی کردن با دوستان دیگری که همفکر و سلیقه شما هستند آشنا شوید. اگر برنامه مهمانی یا جشن تولد هم دارید کافه فکر بکر برایتان پکیج‌های متنوعی دارد که کار را برایتان آسان می‌کند. قیمت‌های کافه فکر بکر نسبتا خوب است و شما هم برای خوراکی‌ها و هم به صورت ساعتی برای بازی در کافه پول پرداخت می‌کنید.
آدرس کافه فکر بکر : خیابان پیروزی، بین مترو نبرد و پیروزی، پلاک ۵۰۸

هیجان بازی در کافه ( کافه بازی های تهران )

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاوروف: سران ارمنستان به دنبال برهم زدن روابط با روسیه هستند