احتمال حضور مهاجم منچسترسیتی در بایرن


احتمال حضور مهاجم منچسترسیتی در بایرن

قیمت بالای لروی سانه سبب شده تا کمتر باشگاهی به دنبال جذب این مهاجم باشد.

قیمت بالای لروی سانه سبب شده تا کمتر باشگاهی به دنبال جذب این مهاجم باشد.

به گزارش ایلنا، لروی سانه بازیکن آلمانی تیم منچسترسیتی که دو قهرمانی سیتیزن‌ها در دو فصل گذشته نقش تاثیرگذاری داشت، حال به یک مهره‌ سوخته برای پپ تبدیل شده است. مهره سوخته‌ای که مصدومیت‌های طولانی و افت غیر قابل تحملش حوصله پپ را نیز سر برده تا این سرمربی اسپانیایی اقدام به فروش وی کند.

سانه حالا یک بازیکن نه چندان کار آمد است و گران وضعیت سختی که کمتر باشگاهی حاضر است او را جذب کند. در ابتدای فصل شایعاتی بر این مطرح شد که سانه در نقل و انقالات نیم فصل باواریایی می‌شود و زودی به کشورش باز می‌گردد باری دیگر در بوندسلیگای آلمان این بار با پیراهن بایرن توپ خواهد زد اما حالا شرایط و مصاحبه های سرمربی و مدیر باشگاه بایرن چیز دیگری را ثابت می‌کند.

احتمال حضور مهاجم منچسترسیتی در بایرن

فلیک سرمربی بایرنی‌ها در مصاحبه اخیرش نشان داد که نسبت به این بازیکن علاقه مند است اما بحث اصلی‌ای که او را به این انتقال راضی نمی‌کند قیمت بسیار بالای سانه به نسبت افتی که کرده است که سبب شده این مربی بگوید قیمت ۱۰۰ ملیون یورویی برای این انتقال محتمل نیست!

از طرفی دیگر هم لوتار ماتئوس در مصاحبه های خود گفته است که تیبو ورنر مهاجم جوان و پدیده این فصل لایپزیک را به بازیکنی مثل سانه ترجیح می دهد تا به نوعی احتمال حضور این مهاجم ناکار آمد و گران در بین باواریایی ها کمرنگ شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تبریک دندونی و تبریک دندان درآوردن نوزاد دختر و پسر