ازدواج وحشتناک این دختر با یک سگ! +عکس


ازدواج وحشتناک این دختر با یک سگ! +عکس

دختر 18 ساله هندی به دلیل باور‌های سنتی غلط مسلط بر دین در این کشور به ازدواج با یک سگ ولگرد تن داد.

ازدواج وحشتناک این دختر با یک سگ! +عکس

با توجه به این که در کشور‌هایی مثل هند عده‌ی زیادی از مردم اعتقادات عجیبی دارند و خرافه پرست هستند، گا‌ها با خبر‌های عجیبی از این کشور‌ها مواجه می‌شویم که برایمان غیر قابل باور و بسیار تعجب آور است. خبر ازدواج دختر ۱۸ ساله هندی با یک سگ ولگرد برای رهایی از طلسم شیاطین و پیدا کردن همسر مورد علاقه اش هم نمونه‌ای از این اتفاقات عجیب است.

مانگلی موندا، دختر ۱۸ ساله یی که در روستایی به نام جارکلند در ایالت جخند هند زنده گی می‌کند پس از این که در میان مردم معروف شد که وی نفرین شده است و ازدواجش با هر مردی سبب مرگ وی خواهد شد، با سگ عقد نکاح بست. دختر ۱۸ ساله برای بدست اوردن شانس و پیدا نمودن شاهزاده مورد نظر خود با سگ ولگرد ازدواج نمود. خانواده هندی معتقدند دخترشان مورد نفرین واقع شده و بهترین راه درمان او ازدواج با سگ است.

اهالی روستا بر این باورند دختران بهتر است در ابتدا با سگی ازدواج نمایند تا پاک از هر گونه خباثت شده و سپس با مردی ازدواج نمایند و بدین روش زندگی زناشویی خود را با دوام نمایند. مادر مانگلی می‌گوید هزینه زیادی بابت برپایی مراسم پرداخته ایم. به نظر مردم این بهترین روش برای رهایی از بد شانسی است.

این نوع مراسم عروسی مانند بقیه جشن‌های عروسی برگزار می‌گردد. داماد در کنار عروس خانم دراز کشیده تا بدشانسی را از وی دور کرده و طالع خوب را برایش رقم زند. مانگلی موندا می‌گوید من باور دارم روزی مردی پیدا خواهد شد و از من خواستگاری خواهد نمود. همه دختران ارزو دارند روزی با یک شاهزاده ازدواج نمایند. او از ازدواج با این سگ اصلا راضی نیست، اما تسلیم باور‌های غلط قبیله خود شده است.

منبع: برنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بایدن: ایران به‌دنبال محو اسرائیل است