هک بانک صادرات ؛ آیا اطلاعات 63 میلیون حساب مشتریان به سرقت رفته است؟


مطلب هک بانک صادرات ؛ آیا اطلاعات 63 میلیون حساب مشتریان به سرقت رفته است؟ برای اولین بار در وب سایت تکراتو - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است. - تکراتو - اخبار روز تکنولوژی - - https://techrato.com/ ساعاتی پیش خبری مبنی بر هک شدن بانک اطلاعاتی صادرات در برخی رسانه ها منتشر شد. بر اساس این خبر اطلاعات 63 میلیون حساب و کارت از مشتریان این بانک به...

ساعاتی پیش خبری مبنی بر هک شدن بانک اطلاعاتی صادرات در برخی رسانه ها منتشر شد. بر اساس این خبر اطلاعات 63 میلیون حساب و کارت از مشتریان این بانک به سرقت رفته است.

سال 1399 خورشیدی آغاز بسیار غم انگیز برای مردم ایران و جهان داشت. پاندمی ویروس کرونا در سرتاسر جهان میلیاردها انسان را خانه نشین کرد و یکی از تلخ ترین سال ها را در دوران مدرن برای نوع بشر رقم زد. اما این قرنطینه اجباری به دلیل همزمانی با تعطیلات نوروز برای ایرانیان ابعاد فاجعه آمیزتر داشت…

هک بانک صادرات

آیا اطلاعات 63 میلیون حساب و کارت بانکی مشتریان به سرقت رفته است؟

اما بیماری COVID19 تنها مشکلی نبود که ایران با آن مواجه شده بود. در روز 12 فروردین ماه، خبری مبتنی بر لو رفتن شماره موبایل 42 میلیون ایرانی در تلگرام منتشر شد و در روز 13 فروردین نیز لو رفتن مشخصات 5 میلیون کاربر سیب اپ و سرقت هویت میلیون ها ایرانی در ثبت احوال، برهنگی حریم خصوصی کاربران ایرانی و میزان امنیت و اعتماد به نرم افزارها و اپلیکیشن های ایرانی را عیان تر از پیش نمود.

اما آخرین برگ زرین امنیت فضای مجازی که ابعادی بسیار گسترده تر و ترسناک تر برای کاربران ایرانی داشته، انتشار خبری مبنی بر هک بانک صادرات و سرعت اطلاعات و مشخصات کارت های بانکی 63 میلیون مشتری بانک صادرات است.

بر اساس این خبر که در وب سایت هایی مانند آفتاب نیوز و قطره و همچنین شبکه های مجازی به آن اشاره شده، مشخصات اولیه حساب‌های بانکی ۶۳ میلیون نفر از مشتریان بانک صادرات به همراه نام و نام خانوادگی، شماره حساب، شماره کارت، ایمیل و شماره کاربری آنها، در یکی از انجمن‌های عمومی هکرها به فروش گذاشته شده است و دارندگان حساب در این بانک را با توجه به وضعیت بسیار بد اقتصادی در روزهای قرنطینه، با نگرانی مواجه کرده است.

هک بانک صادرات ؛ آیا اطلاعات 63 میلیون حساب مشتریان به سرقت رفته است؟هک بانک صادرات ؛ آیا اطلاعات 63 میلیون حساب مشتریان به سرقت رفته است؟

هنوز هیچ خبری مبتنی بر رد یا تایید خبر هک اطلاعات حساب های این بانک ، از سوی وب سایت رسمی بانک صادرات منتشر نشده اما برخی عقیده دارند که با توجه به جعلی بودن شماره کارت ها، امکان کلاهبرداری نیز وجود دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا