رویت شی درخشان سیگاری شکل در آسمان


رویت شی درخشان سیگاری شکل در آسمان

پرواز یک شی درخشان سیگاری شکل در اسمان ایالت نبراسکا آمریکا خبرساز شده است.

رویت شی درخشان سیگاری شکل در آسمان به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، طی هفته‌های اخیر رویت تعدادی یوفو یا اشیاء پرنده ناشناس در آسمان دو کشور مکزیک و آمریکا خبرساز شده است. ویدئو‌هایی که شهروندان محلی این دو کشور با تلفن‌های همراه خود تهیه کرده اند یک یوفوی درخشان را شب هنگام بر فراز آسمان دو کشور نشان می‌دهد.

در یکی از ویدئو‌هایی که در کانال یوتیوب " The Hidden Underbelly " منتشر شده بود شیئی درخشان را بر فراز شهر " لاگونا بیچ " در ایالت کالیفرنیا نشان می‌داد. همچنین ویدئو‌ی دیگر شیئی مشابه را در آسمان شهر " پلایاس دتیجوانا" کشور مکزیک نشان می‌دهد. بنا به گفته افراد محلی این شی پرنده که دارای پنج چراغ روشن بود ۱۵ دقیقه بعد از آسمان ناپدید شد.

بیشتر بخوانید: رویت یوفوی عجیب در آسمان آمریکا!

اما به تازگی رویت یک شی درخشان دیگر در آسمان ایالت نبراسکا آمریکا خبرساز شده است. در ویدئویی که در کانال یوتیوب MrMBB۳۳۳ منتشر شده است عبور یک شی پرنده سیگاری شکل درخشان را از آسمان شهر " اوماها" نشان می‌دهد. این ویدئو توسط یک ستاره شناس آماتور تهیه شده است. این ویدئو از زمان انتشار تاکنون بیش از ۱۲۰۰۰ بیننده داشته است. انتشار این ویدئو با واکنش کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «این شی مطمئنا شهاب سنگ نبود. من بار‌ها شاهد حرکت شهاب سنگ‌ها در آسمان بودم، اما این شی طبیعی نبود.»

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط