پویش مجازی مردمی «#به_یاد_او (هدیه‌ای به امام زمان (عج))» اجرا می‌شود


پویش مجازی مردمی «#به_یاد_او (هدیه‌ای به امام زمان (عج))» اجرا می‌شود

پویش مجازی مردمی «#به_یاد_او (هدیه‌ای به امام زمان (عج))» با محورهایی تصویر آذین‌بندی و چراغانی خانه و درب منازل، نقاشی، طرح گرافیکی، عکس‌نوشت، شعر و داستان در ‌آستانه نیمه شعبان راه‌اندازی شده است.

خبرگزاری شبستان گروه غدیر و مهدویت: پویش مجازی مردمی #به_یاد_او (هدیه‌ای به امام زمان (عج)) با همکاری بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) راه‌اندازی شده است. این پویش که محدویت سنی ندارد و کل اعضای خانواده می‌توانند در آن شرکت کنند. با توجه به شیوع ویروس کرونا شکل متفاوتی از برگزاری جشن نیمه شعبان را فراروی منتظران مهدوی قرار داده است.

علاقه‌مندان می‌توانند تصویر آذین‌بندی و چراغانی خانه و درب منازل، نقاشی، طرح گرافیکی، عکس‌نوشت، شعر و داستان را به اشتراک‌گذاری گذاشته و یا از شعرخوانی، مداحی، قرائت دعای سلامتی و دعای فرج همچنین ویدئویی یک دقیقه‌ای و بیان دل‌گویه با امام(عج) را ضبط کنند.

پویش مجازی مردمی «#به_یاد_او (هدیه‌ای به امام زمان (عج))» اجرا می‌شود

تقدیم یک کار خوب در ایام نیمه شعبان به امام و برگزاری جشن خانگی و جشن مجازی در قالب ثبت تصویر و یا ضبط ویدئو از دیگر پیشنهادهای شرکت در این پویش است.

علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود در اینستاگرام و درج هشتگ #به_یاد_او و #خانواده_مهدوی و تگ کردن صفحه اینستاگرام بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) chashmbe_rah12@ در پست یا ارسال آثار به ادمین کانال بنیاد به نشانی chashmbe_rah@ در پیام‌رسان‌های ایتا، بله، سروش و تلگرام ارسال کنند.

برگزاری مسابقه کتابخوانی به مناسبت نیمه شعبان

همچنین مسابقه کتابخوانی به مناسبت نیمه شعبان با عنوان «گفتمان انتظار» از کتاب «شرایط ظهور» حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان تا عید سعید فطر فرصت دارند با مطالعه این کتاب و پاسخ به سؤالات به صورت یک عدد ۱۴ رقمی به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۳۶۶ پیامک کنند.

پویش مجازی مردمی «#به_یاد_او (هدیه‌ای به امام زمان (عج))» اجرا می‌شود

دریافت کتاب هم از پورتال جامع مهدویت و ارسال پیام به ادمین chashmbe_rah@ در پیام‌رسان‌های ایتا، بله و سروش امکان‌پذیر است.

جوایز مسابقه شامل ۱۰ جایزه ۳۰۰ هزار تومانی، ۱۰ جایزه ۲۰۰ هزار تومانی و ۱۰ جایزه ۱۰۰ هزار تومانی است.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حمله اسرائیل به سوریه و عراق همزمان با صدای انفجار در ایران