دستگیری 10 قاتل منابع طبیعی در مریوان


دستگیری 10 قاتل منابع طبیعی در مریوان

حوادث رکنا : رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مریوان از بازداشت 10 نفر از تخریب کنندگان منابع طبیعی در مریوان در طول 4 روز گذشته خبر داد.

به گزارش رکنا ، شاهرخ محمودی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مریوان گفت : در پی گزارش قطع درختان جنگلی و ذغال گیری از درختان جنگلی در روستای "ره شه ده" توسط یکی از اهالی روستا، با هماهنگی مراجع قضایی حکم جلب برای شخص متخلف صادر و با همکاری نیرو‌های انتظامی شهرستان، حکم جلب اجرا و متخلف روانه زندان شد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مریوان گفت: با بازداشت متخلف اهل روستای ره شه ده که به واسطه تعرض به عرصه‌های منابع طبیعی، بازداشت شد؛ در این چهار روز تعداد بازداشت شدگان به عدد ۱۰ رسید.

او بیان کرد: ۵ نفر از روستای سیف علیا، ۳ نفر از روستای ینگیجه، ۱ نفر از روستای سردوش و ۱ نفر از روستای سیف علیا، مجموع بازداشت شدگان به تفکیک روستا‌ها می‌باشد؛ و با توجه به شرایط موجود، این آمار افزایش خواهد شد.

رئیس اداره ادامه داد: دو روز آینده که تعطیل است؛ نیرو‌های زحمت کش پاسگاه منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مریوان به صورت تمام وقت در عرصه‌های ملی حاضر خواهند بود و با متخلفین با قاطعیت تمام برخورد خواهیم نمود و از هیچ تلاشی برای حفاظت از عرصه‌های ملی دریغ نخواهیم کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی اوس غلام ”نون خ” با استایلی شیک و امروزی رو دیده بودین ؟!