عذرخواهی مجریان برنامه نوروز فوتبالی از طرفداران استقلال


عذرخواهی مجریان برنامه نوروز فوتبالی از طرفداران استقلال

مجریان برنامه نوروز فوتبالی از طرفداران تیم استقلال تهران عذرخواهی کردند.

مجریان برنامه نوروز فوتبالی از طرفداران تیم استقلال تهران عذرخواهی کردند.

به گزارش ایلنا، نزدیک به دو هفته پیش، برنامه نوروز فوتبالی، در آیتم آشنایی با تاریخ باشگاه پرسپولیس برای توضیح انحلال باشگاه شاهین توضیحات نادرستی را درباره موسس باشگاه تاج اعلام کرده بود که با واکنش هواداران تیم استقلال تهران رو به رو شد.

با گذشت چند روز از این ماجرا بازیکنان استقلال دعوت این برنامه را رد کردند و حتی هادی طباطبایی، دروازه بان سابق باشگاه استقلال که دعوت این برنامه رو پذیرفته بود یا انتقاد طرفداران استقلال رو به رو شد.

امروز علیرضا منصوریان، بازیکن و سرمربی اسبق استقلال در گفتگوی تلفنی با این برنامه درباره تاریخ این باشگاه گفتگو می‌کرد که اشتباه بزرگ در آیتم تاریخچه پرسپولیس را یادآوری کرد.

افشین عبداللهیان سردبیر و مجری نوروز فوتبالی بعد از صحبت‌های منصوریان درباره اتفاق پیش آمده عنوان کرد: «نویسنده نباید به بخش‌هایی که تردیدهای تاریخی درباره‌اش وجود دارد، ورود می‌کرد تا عده.ای از بینندگان ما مکدر شوند. طی 5 سال گذشته که شب‌های فوتبالی را تاسیس کردیم، سعی داشتیم با آرامش به اطلاع رسانی و ساخت برنامه و به دور از آنکه دعوایی انجام دهیم، بپردازیم. واقعیت این است که ما هم از این متن بی خبر بودیم و حالا که آقای منصوریان با بزرگواری عذرخواهی می‌کند، ما هم با عذرخواهی کوچک نمی شویم و از بینندگان و به خصوص استقلالی‌هایی که ناخواسته باعث تکدر خاطرشان شدیم عذرخواهی می‌کنیم. همه طرفداران تیم‌های مختلف برای ما بی نهایت باارزش هستند و دوست نداریم کسی ناراحت باشد. حتی اگر درباره آقای مورینیو هم اشتباهی رخ می‌داد، عذرخواهی می‌کردیم.»

همچنین محمد میر و مهدی توتونچی دو مجری دیگر برنامه نوروز فوتبالی نیز از هواداران استقلال عذرخواهی کردند تا غائله پیش آمده درباره آیتم جنجالی این برنامه به پایان برسد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پنج عضو استان قم به باشگاه رویش استعدادهای برتر ادبی "قاف" راه یافتند