معرفی بازی‌های رایانه‌ای محبوب: Need for Speed Heat


معرفی بازی‌های رایانه‌ای محبوب: Need for Speed Heat

اگر در قرنطینه خانگی به غیر از تماشای فوتبال و فیلم و سرگرمی‌های دیگر اهل گیم و بازی‌های رایانه‌ای هستید مطمئنا به دنبال پرطرفدارترین‌ها هستید.

اگر در قرنطینه خانگی به غیر از تماشای فوتبال و فیلم و سرگرمی‌های دیگر اهل گیم و بازی‌های رایانه‌ای هستید مطمئنا به دنبال پرطرفدارترین‌ها هستید.

به گزارش ایلنا، در سال ۱۹۹۴، اولین نسخه از مجموعه Need for Speed روانه بازار شد تا آغاز کننده مجموعه‌ای باشد که برای یک دهه، توانست به‌خوبی مخاطبان را سرگرم کند. با اینکه دراین‌میان نسخه‌هایی عرضه شد که درخور نام نید فور اسپید نبود، اما نسخه‌های برتر و سرگرم کننده‌ آن به‌نحوی ساخته شده بودند که این مجموعه بتواند همچنان در قلب مخاطبان باقی بماند. بیش از یک دهه است که نید فور اسپید، یک سیر نزولی را پیش گرفته و نسخه‌های جدید آن، نتوانسته‌ است آنطور که باید و شاید خودی نشان دهند. در نسل هشتم و سال ۲۰۱۵، ریبوت Need for Speed را می‌توان اولین نسخه‌ای دانست که به‌صورت کامل برای پلتفرم‌های نسل هشتمی عرضه شد و عملکرد نسبتا ضعیفی را از خود به‌نمایش گذاشت. این در حالی است که دو سال بعد، یک بار دیگر استودیو گوست گیمز (Ghost Games)، سازنده نسخه‌های فعلی نید فور اسپید، نشان داد که می‌تواند نسخه ضعیف‌تری را عرضه کند و Need for Speed Payback، به‌بدترین بازی سری نید فور اسپید تبدیل شد.

معرفی بازی‌های رایانه‌ای محبوب: Need for Speed Heat

در آبان ماه گذشته، استودیو گوست گیمز، بازی Need for Speed Heat را توسعه داده است که چند ماه در دسترس کاربران قرار گرفت. استودیو گوست گیمز با تمرکز روی داستان و گیم‌پلی، اعلام کرده بود که قصد دارد محصولی را ارائه دهد که درخور نام نید فور اسپید است و یک بار دیگر دل هواداران قدیمی را به‌دست آورد.

سؤال اینجا است که آیا Need for Speed Heat یک بازی سرگرم کننده و هیجان‌انگیز است؟ در جواب به این سؤال باید بگویم که نید فور اسپید هیت، بهترین نسخه عرضه شده روی پلتفرم‌های نسل هشتمی از سری نید فور اسپید است، اما مشکلاتی را در خود جای داده که سبب شده است این بازی با نسخه‌های خاطره‌انگیز و قدیمی آن‌، فاصله داشته باشد.

معرفی بازی‌های رایانه‌ای محبوب: Need for Speed Heat

یکی از مواردی که گوست گیمز و الکترونیک آرتز روی آن تمرکز کرده‌اند، ارائه یک داستان با محوریت تعقیب‌وگریز است. نید فور اسپید هیت، روایت‌گر گروهی از مسابقه‌دهندگان در پالم سیتی است که توسط گروه ویژه‌ای از پلیس‌ها تحت تعقیب هستند، اما پلیس‌های فاسد، درکنار گرفتن مسابقه‌دهنده‌ها سعی می‌کنند از این‌راه پول هم به‌دست بیاورند. آن‌ها با گرفتن رشوه و انجام کارهای غیرقانونی برای خود کاسبی جدیدی را دست‌وپا کرده‌اند. ازاین‌رو شما در نقش یک کاراکتر شخصی‌سازی شده، پابه‌جهان بازی می‌گذارید و وظیفه دارید که جلوی پلیس‌های فاسد را بگیرید.

یکی از مشکلات سری نید فور اسپید، ارائه بخش داستانی است. در نسخه‌هایی مثل Carbon و Most Wanted، الکترونیک آرتز (Electronic Arts)، ناشر سری نید فور اسپید، از بخش داستانی استفاده کرد و توانست جان تازه‌ای به این سری ببخشد. بااین‌حال چند سالی است که داستان و روایت‌داستانی به یکی از مشکلات Need for Speed تبدیل شده است.

معرفی بازی‌های رایانه‌ای محبوب: Need for Speed Heat

یکی از مواردی‌که سری نید فور اسپید به آن معروف است، شخصی‌سازی اتومبیل‌ها است. بازیکنان در Need for Speed Heat می‌توانند ماشین خود خود را به کامل‌ترین شکل ممکن شخصی‌سازی کرده و ارتقا دهند. همچنین بازیکنان می‌توانند طرح‌ها و رنگ‌بندی‌های مختلفی را برای ماشین به‌وجود آورده و آن را با سایر بازیکنان جهان بازی هم به اشتراک بگذارند. نکته‌ جالب بخش شخصی‌سازی اتومبیل در بازی Need for Speed Heat این است که استودیو گوست گیمز، سعی کرده است با الهام گرفتن از سری Underground، تجربه‌ نوستالوژی را در این بخش ارائه دهد. ازاین‌رو بازیکنان می‌توانند مواردی مثل ضبط ماشین خود را تعویض کنند، از مواردی مثل افکت توربو و دود لاستیک استفاده کنند و در انتها، نئون‌های رنگی را برای ماشین خود انتخاب کنند. جدا از ارتقا و شخصی‌سازی اتومبیل، گوست گیمز از دو توانایی هم برای بازیکنان استفاده کرده است. دراینجا می‌توانید یک مهارت Passive مثل ضعیف عمل کردن رادار پلیس‌ها و یک مهارت قابل فعال کردن مثل پر شدن دوباره مخزن نیترو را برای خود انتخاب کنید.

معرفی بازی‌های رایانه‌ای محبوب: Need for Speed Heat

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید