نتفلیکس اولین تریلر فیلم Extraction با بازی کریس همسورث منتشر کرد


نتفلیکس اولین تریلر فیلم Extraction با بازی کریس همسورث منتشر کرد

کریس همسورث با مغز متفکر فیلم Avengers: Endgame برای ساخت فیلم Extraction باهم متحد می‌شوند. در ادامه با گیم‌شات همراه باشید. خوشبختانه برای هرکس که در قرنطینه خانگی به سر می‌برد، این پروژه از فیلم‌های اورجینال نتفلیکس است و در شبکه استریم خانگی منتشر خواهد شد. نتفلیکس به تازگی از اولین تریلر رسمی این فیلم پرده برداشته است، تا تماشاگران از آن چه...

کریس همسورث با مغز متفکر فیلم Avengers: Endgame برای ساخت فیلم Extraction باهم متحد می‌شوند. در ادامه با گیم‌شات همراه باشید.

خوشبختانه برای هرکس که در قرنطینه خانگی به سر می‌برد، این پروژه از فیلم‌های اورجینال نتفلیکس است و در شبکه استریم خانگی منتشر خواهد شد. نتفلیکس به تازگی از اولین تریلر رسمی این فیلم پرده برداشته است، تا تماشاگران از آن چه همسورث و برادران روسو ارائه خواهند داد هیجان‌زده شوند. هم اکنون شما می‌توانید تریلر این فیلم هیجان‌انگیز را در آخر همین صفحه مشاهده نمایید:

کریس همسورث در این فیلم در نقش مردی مزدور در بازار سیاه با گذشته تاریک به نام تایلر ریک بازی کرده است. پسر یک جنایتکار بین‌المللی در میان جنگ مواد مخدر به گروگان گرفته می‌شود و تایلر راک برای نجات او فرستاده می‌شود اما در طول ماموریت هیچ چیز طبق نقشه پیش نمی‌رود. این فیلم به کارگردانی سم هارگریو ساخته شده است. فیلم Extraction اولین کارگردانی برجسته هارگریو محسوب می‌شود، اما او با فیلم‌های پر هزینه و بودجه‌های کلان غریبه نیست. او تجربه کار به عنوان کارگردان گروه دوم در فیلم Avengers: Infinity War و Avengers: Endgame دارد. او همچنین به عنوان بدلکار نیز فعالیت داشته و بدلکار کریس ایوانز در چندین فیلم استودیو مارول بوده است. فیلم Extraction بیشتر از آنچه فکر می‌کنید به تجدید دیدار عوامل دنیای مارول شبیه است. فیلم‌نامه آن توسط جو و آنتونی روسو ملقب به برادران روسو نوشته شده است، آن دو همچنین از تهیه‌کنندگان اجرایی این پروژه نیز هستند. همچنین دیوید هاربر ( David Harbour) و درک لوک (Derek Luke) و گلشیفته فراهانی نیز در این فیلم بازی کرده اند. ابتدا این فیلم «داکا» (Dhaka) نام داشت سپس نتفلیکس نام این فیلم را به «خارج از آتش» (Out of The Fire) تغییر داد و در آخر بار دیگر نام این فیلم را به «استخراج» (Extraction) تغییر داد. این فیلم قرار است در 24 آوریل 2020 (5 اردیبهشت 1399) منتشر شود.

شما می‌توانید خلاصه داستان رسمی منتشر شده را در زیر مشاهده کنید:

تایلر ریک (Tyler Rake) یک مزدور بی‌باک در بازار سیاه است که وقتی مهارت های وی برای نجات فرزند ربوده شده یک جنایتکار بین‌المللی درخواست می‌شود، هیچ چیز برای از دست دادن ندارد. اما در دنیای فروشندگان سلاح و قاچاقچیان مواد مخدر یک ماموریت کشنده و غیرممکن در حال اجراست که برای همیشه زندگی تایلر و پسر را تغییر می‌دهد. فیلم اکشنی که توسط سم هارگریو کارگردانی شده و توسط AGBO Films و TGIM Films تولید شده است و برادران روسو و مایک لاروکا (Mike Larocca)، کریس همسورث، اریک گیتر (Eric Gitter) و پیتر شویرن (Peter Schwerin) تهیه‌کنندگان اجرایی آن هستند.

نتفلیکس اولین تریلر فیلم Extraction با بازی کریس همسورث منتشر کردنتفلیکس اولین تریلر فیلم Extraction با بازی کریس همسورث منتشر کرد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل عجیب  الناز شاکردوست در یک مراسم رسمی! + عکس