جزئیات جدیدی از داستان و سیستم مبارزات بازی Godfall رسماً منتشر شد


جزئیات جدیدی از داستان و سیستم مبارزات بازی Godfall رسماً منتشر شد

اخیراً جزئیات جدیدی از جوانب مختلف بازی Godfall مثل داستان و مبارزات آن منتشر شده است که دید بهتری نسبت به تجربه‌ی کلی آن به ما ارائه می‌دهد. یکی از اولین عناوین معرفی‌شده برای نسل جدید، بازی Godfall بوده است. این عنوان اکشن‌ نقش‌آفرینی در The Game Awards سال گذشته معرفی شد و تا به حال اطلاعات زیادی از آن منتشر نشده بود اما به‌تازگی به لطف...

اخیراً جزئیات جدیدی از جوانب مختلف بازی Godfall مثل داستان و مبارزات آن منتشر شده است که دید بهتری نسبت به تجربه‌ی کلی آن به ما ارائه می‌دهد.

یکی از اولین عناوین معرفی‌شده برای نسل جدید، بازی Godfall بوده است. این عنوان اکشن‌ نقش‌آفرینی در The Game Awards سال گذشته معرفی شد و تا به حال اطلاعات زیادی از آن منتشر نشده بود اما به‌تازگی به لطف جدیدترین جلد مجله‌ی رسمی پلی‌استیشن بریتانیا به جزئیات تازه‌ای از داستان، مبارزات و… دست پیدا کرده‌ایم.

در مجله‌ی پلی‌استیشن گفته‌ شده است که بازی Godfall دارای ویژگی‌هایی در بخش گیم‌پلی شبیه‌ به Monster Hunter و Dark Souls خواهد بود. سازندگان می‌گویند که این عنوان برای مبارزه‌ی هرچه شدیدتر و زمان‌بندی هرچه دقیق‌تر پاداش‌هایی به ارمغان خواهد آورد و شامل لوت‌هایی مشابه Destiny و Monster Hunter خواهد بود.

گفته می‌شود که داستان Godfall تحت تاثیر مجموعه رمان The Stormlight Archive است. در این عنوان پا به راهی می‌گذارید که در آن باید سعی کنید‌ از اتفاقی که ممکن است دنیا را رو به نابودی ببرد جلوگیری کنید. Godfall سه کلاس متفاوت را پیش روی شما برای انتخاب می‌گذارد و شامل تجربه‌ی کوآپ نیز می‌شود. همچنین المان‌های آب، هوا، خاک و آتش در داستان بازی نقش برجسته‌ای ایفا خواهند کرد.

Godfall قرار است همزمان با عرضه‌ی پلی‌استیشن 5 برای این کنسول و پی‌سی منتشر شود.

جزئیات جدیدی از داستان و سیستم مبارزات بازی Godfall رسماً منتشر شدجزئیات جدیدی از داستان و سیستم مبارزات بازی Godfall رسماً منتشر شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا