سرویس دیزنی پلاس از مرز 50 میلیون مشترک عبور کرد


سرویس دیزنی پلاس از مرز 50 میلیون مشترک عبور کرد

سرویس دیزنی پلاس فراتر از انتظارات شرکت والت دیزنی عمل کرده و اکنون به بیش از 50 میلیون مخاطب پولی در سراسر دنیا در کمتر از شش ماه از آغاز فعالیتش دست یافته است. پس از تسخیر صنعت فیلم در دهه‌های گذشته به لطف دنیای سینمایی مارول، سری فیلم‌های جنگ ستارگان، انیمیشن‌های پیکسار، لایواکشن‌ها و غیره، دیزنی حالا تصمیم گرفت که درگیر رقابت بین سرویس‌های...

سرویس دیزنی پلاس فراتر از انتظارات شرکت والت دیزنی عمل کرده و اکنون به بیش از 50 میلیون مخاطب پولی در سراسر دنیا در کمتر از شش ماه از آغاز فعالیتش دست یافته است.

پس از تسخیر صنعت فیلم در دهه‌های گذشته به لطف دنیای سینمایی مارول، سری فیلم‌های جنگ ستارگان، انیمیشن‌های پیکسار، لایواکشن‌ها و غیره، دیزنی حالا تصمیم گرفت که درگیر رقابت بین سرویس‌های استریم خانگی و جنگ میان آن‌ها شود (درست مانند بقیه استودیوها به جنگ با نتفلیکس برود). دیزنی با داشتن کاتالوگی پر از کلاسیک‌های محبوب و محصولات اورجینال خود مانند The Mandalorian، سرویس دیزنی پلاس را در اواخر سال 2019 راه‌اندازی کرد.

مدت کمی پس از آغاز کار سرویس دیزنی پلاس، مشخص شد که بیش از 10 میلیون نفر در حال حاضر فقط یک روز پس از راه‌اندازی این سرویس مشترک آن شده اند. به لطف اشتراک‌های رایگان اپراتور ورایزن و بقیه مشخص نشد که سرویس دیزنی پلاس واقعا چقدر مخاطب دارد. در ماه‌های گذشته، دیزنی همچنان خدمات خود را در کشورهای جهان گسترش می‌دهد حتی اگرچه آن‌ها هیچ محتوای اورجینالی به کیفیت فصل اول سریال The Mandalorian نداشته باشند. دیزنی پلاس در تلاش است که حجم محتوایی که می‌تواند به مخاطبین ارائه دهد را به سرعت افزایش دهد که البته نتیجه آن را هم دیده است.

دیزنی اعلام کرد که سرویس دیزنی پلاس از مرز 50 میلیون مشترک در سراسر جهان گذشته است. این سرویس مدت کوتاهی پس از انتشارش در انگلستان، ایرلند، فرانسه، آلمان، ایتالیا، اسپانیا، استرالیا و سوئیس فعال شد. اخیرا نیز دیزنی پلاس در هند فعال شده است و هم اکنون بیش از 8 میلیون از 50 میلیون مشترک دیزنی را هندی هستند. کوین مایر رئیس هیئت مدیره والت دیزنی درباره دستاوردهای این سرویس گفته است:

ما واقعا بسیار مفتخریم که دیزنی پلاس هم اکنون میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان دارد، و باور داریم که این افزایش کاربران ادامه خواهد داشت زیرا در نظر داریم سراسر اروپای غربی و ژاپن و کل آمریکای لاتین را تا آخر سال جاری تحت پوشش خود قرار دهیم. داستان‌پردازی عالی الهام بخش ماست، و ما بسیار خوش‌شانس هستیم که در این موقعیت و برهه زمانی قرار گرفتیم تا بتوانیم مجموعه گسترده‌ای از سرگرمی های عالی که ریشه در نشاط و خوش‌بینی داشته باشند تولید کنیم.

اگرچه 50 میلیون مشترک دیزنی پلاس در مقایسه با 161 میلیون مشترک نتفلیکس ناچیز به نظر می‌رسد،اما سرعت پیشرفت مشترکان جهانی دیزنی پلاس حتی برای دیزنی نیز تعجب‌آور است. هنگامی که این سرویس در در حال راه‌اندازی بود، دیزنی پیش‌بینی کرده بود که تا سال 2024 بین 60 تا 90 میلیون مشترک داشته باشد. آن‌ها به طور معجزه‌آسایی از 10 میلیون مشترک اولیه در هنگام شروع حالا به 50 میلیون مشترک دست یافته اند و در طول سال 2020 نیز کشورهای بیشتری تحت پوشش این سرویس قرار خواهند گرفت. آنچه که این پیشرفت را چشمگیرتر می‌کند این است که تعداد مشترکین دیزنی پلاس تنها در عرض یک ماه دوبرابر شده است زیرا که آن‌ها در فوریه امسال آمار مشترکین را 28 میلیون اعلام کرده بودند.

اگرچه افزایش قابل توجه مشترکین این سرویس می‌تواند به فعال بودن آن در بسیاری از کشورها ربط داشته باشد، اما نقش ویروس کرونا نیز بی‌تاثیر نیست. با قرنطینه شدن بسیاری از مردم در سراسر جهان، بسیاری از آن‌ها برای گذراندن وقت از سرویس دیزنی پلاس کمک می‌گیرند. انتشار نسخه‌ اولیه Frozen 2 و Onward احتمالا آسیب ندیده است. دیزنی اعلام کرده است که Artemis Fowl اکنون در سرویس دیزنی پلاس در تاریخی که هنوز به طور رسمی تعیین نشده است منتشر شود و ممکن است بقیه پروژه‌‌ها نیز از این رویه پی‌روی کنند.

اگر دیزنی با این سرعت سریع به رشد خود ادامه دهد، دیزنی موقعیت مناسبی دارد تا محتوای اورجینال و منحصر به فرد خود را در آینده ارائه دهد. این استودیو پیش از این اعلام کرده بود که فصل دوم از سریال The Mandalorian در ماه اکتبر عرضه خواهد شد. مینی سریال The Falcon and The Winter Soldier ، اولین محتوای دنیای مارول این استودیو در سال 2020، در ماه آگوست و Wanda Vision نیز در ماه دسامبر منتشر خواهند شد. در حالی که تاریخ انتشار این پروژه‌ها به تاخیر افتاده است اما انتظار می‌رود سرویس دیزنی پلاس به کمک آن‌ها آمده و باعث شود این کارها در مقابل چشمان بینندگان بیشتری قرار گیرد.

سرویس دیزنی پلاس از مرز 50 میلیون مشترک عبور کردسرویس دیزنی پلاس از مرز 50 میلیون مشترک عبور کرد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کاردستی های کیوت و فانتزی با روش ساخت ساده و آسان