انصراف برنی سندرز و خروج باراک و میشل اوباما از سایه: دموکرات ها آماده شکست ترامپ می شوند!


سندرز روز چهارشنبه به نامزدی خود برای انتخابات ریاست‌جمهوری خاتمه داد، به نظرمن کلماتی که برنی انتخاب کرد بسیار حائز اهمیت بودند. زمانی که گفت در کنار یکدیگر می ایستیم تا دونالد ترامپ را شکست دهیم. او و جو بایدن دوستان صمیمی هستند. دونالد ترامپ که به گفته حزب دموکرات جدی‌ترین تهدید تاریخ حزب محسوب می‌شود، با اتحاد رای دهندگان شکست خواهد خورد.

انصراف برنی سندرز و خروج باراک و میشل اوباما از سایه: دموکرات ها آماده شکست "ترامپ" می شوند!

نواندیش: به گفته مدیر سابق مبارزات انتخاباتی آقای اوباما، باراک و میشل اوباما مستقیما از نامزدی ریاست‌جمهوری جو بایدن حمایت کرده و در کارزارهای انتخاباتی او شرکت می‌کنند.

به گزارش آریا سعادتمند از سرویس ترجمه نواندیش، جیم مِسینا در مصاحبه با ام اس ان بی سی اعلام کرد انصراف سناتور برنی سندرز از مبارزات ریاست جمهوری ۲۰۲۰، امکان حمایت همه جانبه رییس جمهورسابق و همسرش از معاون اول سابقش را فراهم کرد.

آقای مسینا همچنین افزود: این حرکت برنی سندرز به دو قدرت عمده حزب دموکرات، باراک و میشل اوباما، اجازه مشارکت مستقیم در حمایت از بایدن را خواهد داد.

منظور من این است که مردم فراموش نکنند که میشل اوباما محبوب‌ترین شخصیت سیاسی کشور تا این لحظه است. همراهی باراک ومیشل اوباما برای جذب آرا سرگردان و طرفداران ضروری به نظر می‌رسد. خصوصا آرا سرگردان زنان که در سال ۲۰۱۶ از حزب دموکرات روی برگرداندند، اما در ۲۰۱۸ عامل پیروزی نانسی پلوسی در مجلس نمایندگان شدند.

آقای سندرز در روز چهارشنبه به نامزدی خود برای انتخابات ریاست جمهوری خاتمه داد و به طرفداران خود گفت با دیدن نتایج آرا اولیه ویسکانسین ادامه مبارزات را به صلاح نمی‌بیند.

انصراف او راه را برای آقای بایدن هموار نمود تا به احتمال زیاد به عنوان کاندید نهایی حزب دموکرات در ماه نوامبر به مصاف دونالد ترامپ برود.در انتخابات مقدماتی حزب دموکرات خانواده اوباما از هیچکدام از نامزدها حمایت نکردند. اما آقای مسینا گفت او انتظار دارد که هر دو نفر (باراک و میشل اوباما) به طور علنی وارد کارزارهای انتخاباتی شوند.

آقای مسینا افزود: حمایت تمام عیار هر دوی آنها اهمیت بسیار بالایی دارد.

و اما جو بایدن کاری را می‌کند که همیشه انجام داده است. او خیلی باکلاس می‌نشیند و به مردم تبریک می‌گوید و سعی در ایجاد اتحاد خواهد کرد.

به نظرمن کلماتی که برنی انتخاب کرد بسیار حائز اهمیت بودند. زمانی که گفت در کنار یکدیگر می ایستیم تا دونالد ترامپ را شکست دهیم. او و جو بایدن دوستان صمیمی هستند. دونالد ترامپ که به گفته حزب دموکرات جدی‌ترین تهدید تاریخ حزب محسوب می‌شود، با اتحاد رای دهندگان شکست خواهد خورد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیروقت خوابیدن مشکلی ایجاد می‌کند؟