پروتکل‌های بهداشتی برای کفن و دفن متوفیان کرونا رعایت می‌شود


پروتکل‌های بهداشتی برای کفن و دفن متوفیان کرونا رعایت می‌شود

شهردار تبریز با اشاره به خدمات و تلاش‌های غسال‌ها و غساله‌ها در خصوص کفن و دفن متوفیان کرونا گفت: مدافعان خاموش از اولین روزهای شیوع ویروس کرونا در شهر تبریز پای کار هستند.

پروتکل‌های بهداشتی برای کفن و دفن متوفیان کرونا رعایت می‌شودبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، ایرج شهین باهر، شهردار تبریز عصر روز پنج‌شنبه، 21 فروردین‌ماه در مراسم تجلیل از مدافعان خاموش، با اشاره به خدمات و تلاش‌های غسال‌ها و غساله‌ها در خصوص کفن و دفن متوفیان کرونا گفت: مدافعان خاموش از اولین روزهای شیوع ویروس کرونا در شهر تبریز پای کار هستند.

وی افزود: کفن و دفن اموات کرونایی یکی از موضوعات مهم و دشوار ماه‌های اخیر بود که سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز و نیروهای فعال در موضوع کفن و دفن از اولین روزهای شیوع ویروس کرونا پای کار بودند و هرگز به خاطر خطرات این ویروس دست از کار نکشیدند.

شهین باهر تاکید کرد: با تلاش نیروهای سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز خوشبختانه تاکنون مشکل خاصی در امر کفن و دفن اموات کرونایی پیش نیامده و با رعایت تمامی پروتکل‌ها، کفن و دفن متوفیان انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در شهر تبریز پروتکل‌های لازم بهداشتی در خصوص اموات کرونایی رعایت می شود، ادامه داد: این تلاش‌ها در شرایطی است که امروز مقام معظم رهبری در سخنرانی تلویزیونی از تبریز به نیکی نام بردند.

شهردار تبریز، افزود: افراد فداکار و از خودگذشته در این روزهای سخت مشخص می‌شوند و دیدیم که در تبریز برخلاف برخی از کلان شهرها، مدافعان خاموش از اولین روزها، فعال بودند و دست از کار نکشیدند و ترک پست هم انجام نشد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چه عواملی باعث می‌شود نتیجه انتخابات آمریکا غیرقابل پیش‌بینی باشد؟