بازی Cyberpunk 2077 در تاریخ مقرر به انتشار خواهد رسید


بازی Cyberpunk 2077 در تاریخ مقرر به انتشار خواهد رسید

به نظر می‌رسد که پاندمی کرونا یا هر عامل دیگری مانع استودیوی «سی‌دی پراجکت رد» (CD Projekt Red) در عرضه‌ی بازی Cyberpunk 2077 نخواهد شد. تولید فصل دوم سریال The Witcher به‌خاطر ویروس کرونا به تعویق افتاد بازی Cyberpunk 2077 در ابتدا قرار بود در ماه جاری منتشر شود اما در اوایل سال عرضه‌اش به ماه سپتامبر موکول شد. حال عده‌ی بسیاری کنجکاو هستند که...

به نظر می‌رسد که پاندمی کرونا یا هر عامل دیگری مانع استودیوی «سی‌دی پراجکت رد» (CD Projekt Red) در عرضه‌ی بازی Cyberpunk 2077 نخواهد شد.

بازی Cyberpunk 2077 در ابتدا قرار بود در ماه جاری منتشر شود اما در اوایل سال عرضه‌اش به ماه سپتامبر موکول شد. حال عده‌ی بسیاری کنجکاو هستند که بدانند آیا پاندمی کرونا و پیامدهایش باعث تاخیر دیگری در عرضه‌ی این عنوان می‌شوند یا خیر و با توجه به اینکه این استودیو دورکاری را در پیش گرفته و کارکنان از خانه کارها را به پیش می‌برند، این نگرانی منطقی به نظر می‌رسد. با این حال، استودیوی سی‌دی پراجکت رد می‌گوید که همه‌چیز طبق برنامه پیش می‌رود.

استودیوی سی‌دی پراجکت رد طی گزارش جدیدی مربوط به عملکردش در سال 2019 تایید کرده است که همه‌چیز طبق برنامه به جلو می‌رود و تحت کنترل است.

به هیچ وجه کمبود انگیزه نداریم و از تمامی ابزار لازم برای دورکاری برخورداریم. ما بیش از سه هفته است که این‌گونه کارهای خود را به پیش می‌بریم و نتایج تا به امروز نشان می‌دهد که می‌توانیم بدون اختلال عمده‌ای کارهای خود را به جلو ببریم. برنامه‌هایمان تغییر نکرده است و به سمت عرضه‌ی Cyberpunk در ماه سپتامبر حرکت می­‌کنیم.

با این وجود، باید همچنان منتظر ماند و دید که پروسه‌ی توسعه چگونه طی خواهد شد و آیا پاندمی کرونا می‌تواند در نهایت بر این بازی غلبه کند یا خیر. Cyberpunk 2077 در 17 سپتامبر 2020 مصادف با 27 شهریور 1399 برای پی‌سی، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و گوگل استادیا عرضه می‌شود.

بازی Cyberpunk 2077 در تاریخ مقرر به انتشار خواهد رسیدبازی Cyberpunk 2077 در تاریخ مقرر به انتشار خواهد رسید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا