مشخصات کامل هدفون‌های Samsung Galaxy Beans مشخص شد


مشخصات کامل هدفون‌های Samsung Galaxy Beans مشخص شد

به تازگی یکی از وب‌سایت‌های کره‌ای اطلاعات مربوط به هدفون‌های Samsung Galaxy Beans را منتشر کرد.

مشخصات کامل هدفون‌های Samsung Galaxy Beans مشخص شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته گذشته بود که خبر فعالیت سامسونگ برای ساخت یک هدفون بی سیم جدید در فضای مجازی پخش شد و براساس اطلاعات منتشر شده از این هدفون مشخص شد که این هدفون Samsung Galaxy Beans نام خواهد داشت. نام گذاری این هدفون از روی شکل ظاهری آن بوده چرا که سامسونگ این گوشی را شبیه به دانه‌های لوبیا طراحی کرده است و این هدفون بی سیم به سادگی در گوشی قرار خواهد گرفت. به تازگی نیز اطلاعات جدید از این هدفون توسط یکی از وب سایت‌های کرده‌ای منتشر شده است که جزییات زیادی درباره این هدفون را مشخص می‌کند.

یکی از قابلیت‌های مهم و اصلی این هدفون، قابلیت Active Noise Cancellation است که باعث می‌شود هنگام مکالمه و یا گوش دادن به موسیقی شفافیت صدا بالا تر روند، در ضمن این هدفون به طور کامل گوش را پر نخواهد کرد و امکان ورود و خروج صدا به گوش وجود خواهد داشت. همچنین سامسونگ سعی کرده است تا بتواند این هدفون را تا حد ممکن کوچک طراحی کند تا راحت‌تر از سایر هدفون‌های بیسیم داخل گوش قرار گیرد.

مشخصات کامل هدفون‌های Samsung Galaxy Beans مشخص شد

پیش بینی می‌شود این هدفون حدود دلار قیمت داشته باشد که از قیمت Airpods Pro شرکت اپل بسیار کم‌تر بوده و انتظار می‌رود به دلیل این قیمت پایین‌تر بتواند بیشتر از هدفون‌های اپل فروش داشته باشد. احتمالا هدفون Galaxy Beans دارای دو اسپیکر در هر کدام از هدفون‌ها داشته باشد و هر گوشی از دو یا چند میکروفون برای انتقال صدا استفاده کند.

بیشتر بخوانید: اطلاعات جدید از جایگزین تبلت‌های Samsung Tab S6

هر کدام از این هدفون‌ها حدود ۲.۸ سانتی متر طول دارند، در حال حاضر شرکت سامسونگ درباره این هدفون‌ها هیچ حرفی نزده است اما انتظار می‌رود ظاهر و قابلیت‌های Galaxy Beans شامل موارد یاد شده باشند؛ همچنین احتمالا این هدفون‌ها با عرضه گوشی Note 20 یا انتشار Samsung Galaxy S21 در سال آینده وارد بازار شوند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل عجیب  الناز شاکردوست در یک مراسم رسمی! + عکس