کاپیتان ماشین سازی : فوتبال ما که اسپانسر ندارد، تمامش کنید


کاپیتان ماشین سازی : فوتبال ما که اسپانسر ندارد، تمامش کنید

کاپیتان ماشین سازی تبریز از مسئولین می خواهد لیگ را در شرایط فعلی به پایان برسانند. نوشته کاپیتان ماشین سازی : فوتبال ما که اسپانسر ندارد، تمامش کنید اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

کاپیتان ماشین سازی : فوتبال ما که اسپانسر ندارد، تمامش کنید

عزیز معبودی : برگزاری بازی های فشرده باعث مصدومیت بازیکنان می شود
نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ | ۲۱:۴۰
کاپیتان ماشین سازی : فوتبال ما که اسپانسر ندارد، تمامش کنید

کاپیتان ماشین سازی تبریز از مسئولین می خواهد لیگ را در شرایط فعلی به پایان برسانند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شیوع ویروس کرونا لیگ برتر ایران را همچون تمامی لیگ های معتبر جهان نیمه کاره گذاشته است و فوتبال ایران بدون هیچ تصمیمی در اینخصوص بلاتکلیف مانده است که این شرایط با اعتراض کاپیتان ماشین سازی همراه است و او اعتقاد دارد که این لیگ باید در این مقطع به پایان برسد.عزیز معبودی درخصوص شرایط خود در روزهای قرنطینه گفت:

فوتبالیست ها نمیتوانند مثل تمام مردم در قرنطینه باشند و مجبور هستند در هر شرایطی شده ورزش کنند و تمرینات خود را بصورت خصوصی ادامه دهند و بدن خود را برای آغاز مسابقات آماده نگه دارند و همین موضوع بیشتر روی ما فشار وارد میکند و اینکه شروع مسابقات و یا پایان قطعی آن مشخص نشده است موجب شده تا ما نیز در انتخاب تمرینات خود به مشکل بخوریم و همین مسائل باعث خواهد شد تا در شروع احتمالی لیگ به مشکل بخوریم و آمار مصدومان بالا برود.

عزیز معبودی درخصوص برگزاری مسابقات لیگ برتر بدون تماشاگر توضیح داد:

یک بحثی هست که می گویند لیگ را بطور فشرده و در یک شهر برگزار کنند و تمام شود که من یک سئوال دارم و اینکه دلیل این چنین برگزاری چیست ؟ وقتی تماشاگری نیست و بازیکنان شرایط بدنی مناسبی ندارند و احتمال مصدومیت بالا است، چرا باید برگزار شود؟

کاپیتان ماشین سازی ادامه می دهد:

واقعیت این است که فوتبال ما درگیر مسائلی همچون اسپانسری و فلان نیست و این لیگ را اگر در شرایط فعلی به پایان برسانیم به نفع فوتبال و مردم است و به کسی هم ضرر نمی رساند. من اعتقاد دارم این فوتبال ارزش جان انسان ها را ندارد و بهتر است لیگ را تمام کنند و از الان به فکر شروعی قدرتمند برای فصل آتی باشیم.

عزیز معبودی برگزاری احتمالی ادامه لیگ را متاثر در کیفیت لیگ آتی میداند و در اینباره توضیح می دهد:

اگر بیایند و یکدفعه بگویند که مثلا از هفته آتی مسابقات در شرایط ویژه و بصورت فشرده برگزار خواهد شد قطعا عدم آمادگی بدنی مصدومان زیادی خواهد داد که همین موضوع در کیفیت فنی فصل آتی نیز تاثیر منفی خواهد داشت و من از مسئولین خواهش میکنم که به بازیکنان نیز به چشم یک انسان نگاه کنند نه رباط و اگر دیدار ها بدون تماشاگر برگزار شود بازیکنان، کادرفنی، کادر مدیریتی، مسئولین برگزاری و اصحاب رسانه در خطر این ویروس قرار خواهند گرفت و این دور از انصاف و انسانیت است که امیدوارم فدراسیون بهترین تصمیم را در اینخصوص بگیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاوروف درباره تضمین های امنیتی در صورت مذاکرات درباره اوکراین صحبت کرد