دایرکت مسیج به نسخه دسکتاپ اینستاگرام اضافه شد


دایرکت مسیج به نسخه دسکتاپ اینستاگرام اضافه شد

رسانه کلیک – اینستاگرام پس از سال‌ها محدودیت دایرکت مسیج که برای اپلیکیشن این شبکه اجتماعی بود، اکنون دایرکت مسیج را به نسخه دسکتاپ اینستاگرام اضافه کرد. روز جمعه 10 آوریل اینستاگرام اعلام کرد کاربران اکنون می‌تواند پیام‌های مستقیم دایرکت را روی نسخه دسکتاپ ارسال و دریافت کنند. در ماه ژانویه، آزمایش انتقال پیام در […] نوشته دایرکت مسیج به نسخه...

رسانه کلیک – اینستاگرام پس از سال‌ها محدودیت دایرکت مسیج که برای اپلیکیشن این شبکه اجتماعی بود، اکنون دایرکت مسیج را به نسخه دسکتاپ اینستاگرام اضافه کرد.

روز جمعه ۱۰ آوریل اینستاگرام اعلام کرد کاربران اکنون می‌تواند پیام‌های مستقیم دایرکت را روی نسخه دسکتاپ ارسال و دریافت کنند.

در ماه ژانویه، آزمایش انتقال پیام در دایرکت مسیج اینستاگرام آغاز شده بود؛ این ویژگی به کسانی که می‌خواهند از طریق رایانه شخصی خود به دوستان خود پیام دهند، روش جدیدی را فراهم می‌کند. پیش از این ویژگی دایرکت به اپلیکیشن موبایل اینستاگرام محدود می‌شد.

دایرکت مسیج به نسخه دسکتاپ اینستاگرام اضافه شداولین بار جین مانچون وون خبر از برنامه‌های فیسبوک برای راه‌اندازی دایرکت در نسخه وب اینستاگرام داد.

اینستاگرام ابراز امیدواری کرده است تا با راه‌اندازی نسخه وب پیام های دایرکت، برقراری ارتباط بین کاربران آسان‌تر شود.

همچنین ماه گذشته اینستاگرام ویژگی جدید Co-Watching را راه اندازی کرد که به کاربران اجازه می‌دهد پست ها را با هم و از طریق گفت‌وگوی ویدئویی مشاهده کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط