تمام خودروهای اورژانس مجهز به تجهیزات ویژه هستند


تمام خودروهای اورژانس مجهز به تجهیزات ویژه هستند

معاون فنی و عملیات اورژانس تهران گفت: در حال حاضر  تمام خودرو‌های آمبولانس مجهز به تجهیزات ویژه انتقال بیماران کرونایی هستند.

تمام خودروهای اورژانس مجهز به تجهیزات ویژه هستند

سید رضا معتمدی معاون فنی و عملیات اورژانس تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به وضعیت تجهیزات حفاظتی پرسنل اورژانس اظهار کرد: در حال حاضر هیچ کمبودی از نظر تجهیزات حفاظتی و لباس های ویژه حمل بیماران مبتلا به کرونا در تهران وجود ندارد.

او ادامه داد: در حال حاضر تمام خودروهای آمبولانس مجهز به تجهیزات ویژه انتقال بیماران کرونا بوده و کارشناس اورژانس اگر تشخیص دهد بیمار مورد نظر مشکوک به بیماری کرونا است با تمام تجهیزات بر بالین فرد بیمار حاضر می شوند.

معاون فنی و عملیات اورژانس تهران تاکید کرد: شهر تهران دارای پنج ناحیه است که برای هر کدام از این نواحی پنج آمبولانس ویژه انتقال بیمار به بیمارستان ها و مراکز درمانی در نظر گرفته شده است و در مجموع ۲۵ آمبولانس برای این بیماران در سطح استان تهران مشخص شده است .

جابجایی ۱۰۰۰ بیمار بین بیمارستان‌ها توسط اورژانس

معتمدی بیان کرد: یکی از وظایف اورژانس ۱۱۵ انتقال بیماران بین بیمارستان ها جهت انجام اقدامات پاراکلینیک مانند سی تی اسکن و دیگر اقدامات است و تا به امروز بیش از ۱۰۰۰ بیمار به وسیله پرسنل اورژانس بین بیمارستان ها و مراکز درمانی جابجا شده است.

بیشتر بخوانید: حفظ سلامت برای کاهش مراجعات به بیمارستان‌ها ضروری است

معاون فنی و عملیات اورژانس تهران گفت: هشت دستگاه آمبولانس ویژه مخصوص عملیات ویژه جهت انتقال بیمار در استان تهران در نظر گرفته شده است و هیچ مشکلی از این بابت وجود ندارد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج