دهمین جشنواره سفیر فرهنگی مسجد کوفه به سال آینده موکول شد


دهمین جشنواره سفیر فرهنگی مسجد کوفه به سال آینده موکول شد

تولیت مسجد کوفه و مزارهای وابسته به آن به دلیل بحران ویروس کرونا، برگزاری دهمین جشنواره سفیر فرهنگی را به سال آینده موکول کرد.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد به نقل از «موقع مسجدالکوفه»، «سید حیدر صادق موسوی»، رئیس بخش امور فکری و فرهنگی مسجد کوفه اعلام کرد: با توجه به شرایط بحرانی ناشی از ویروس کرونا که بیشتر کشورهای جهان با آن درگیر هستند، بسیاری از فعالیت ها و برنامه ها به خاطر ترس از شیوع ویروس به تعویق افتاده است و همین امر بر فعالیت هایی که قرار بود در آستان مقدس برگزار شود، نیز تاثیر گذاشته است.

وی افزود: بسیاری از فعالیت های دینی، فرهنگی واجتماعی در این مرکز کنسل شده است. صادق موسوی اظهار کرد: دهمین جشنواره سفیر فرهنگی که قرار بود در سالروز ورود مسلم بن عقیل(ع) به شهر کوفه برگزار شود با نظر کمیته عالی نظارت بر جشنواره به سال آینده موکول شد.

رئیس بخش فکری وفرهنگی مسجد کوفه از نویسندگان، ادبا و پژوهشگران خواست همکاری خود را با این جشنواره حفظ کنند تا انشاالله بعد از عافیت و سلامتی تمامی فعالیت های جشنواره از سرگرفته شود. بنابراین گزارش، تولیت مسجد کوفه همچنین مراسم توزیع جوایز مسابقه خط عربی را که قرار بود در سیزدهم رجب برگزار شود، به تعویق انداخت.

پایان پیام/43

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گیتی آذرپی درگذشت