افزایش 40 درصدی تردد در جاده ها / انسداد مقطعی آزادراه چالوس ـ مرزن آباد


افزایش 40 درصدی تردد در جاده ها / انسداد مقطعی آزادراه چالوس ـ مرزن آباد

رکنا: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از افزایش 40 درصدی تردد در جاده‌های کشور در هفته سوم نسبت به هفته دوم فروردین خبر داد.

به گزارش رکنا، سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در خصوص آخرین وضعیت تردد در جاده‌های کشور اظهار داشت: در حال حاضر افزایش 40 درصدی تردد در جاده های کشور را در هفته سوم نسبت به هفته دوم فروردین ماه را شاهد هستیم.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا به ترافیک نیمه سنگین در ورودی کلانشهر تهران اشاره و تصریح کرد: ترافیک در آزادراه قزوین ـ کرج نیمه سنگین و در آزادراه کرج ـ تهران پرحجم گزارش شده است؛ هم چنین در جاده مخصوص کرج ـ تهران ترافیک نیمه سنگین و در آزادراه ساوه در هر دو مسیر رفت و برگشت پر حجم است.

وی به بارش باران در اکثر محورهای سمنان، قم، کردستان، کهگیلویه و بویراحمد، البرز و تهران اشاره و بیان داشت: در هراز، کرج ـ چالوس و برخی محورهای آذربایجان غربی نیز باران می‌بارد.

سرهنگ رحمانی اضافه کرد: در محورهای اردبیل، مرکزی، قزوین و خراسان شمالی نیز مه گرفتگی و کاهش دید افقی وجود دارد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در پاسخ به دیگر پرسش فارس درباره مسیرهای مسدود کشور اعلام کرد: فشم ـ زربند به علت ریزش کوه و لاین جنوبی قزوین ـ همدان به علت بارش باران و آب گرفتگی مسدود است; همچنین آزادراه چالوس ـ مرزن‌آباد در هر دو مسیر رفت و برگشت از 7 شب تا 7 صبح به علت عدم ایمنی کافی مسدود است.

سرهنگ رحمانی به ادامه بارش‌ها در روزهای آتی اشاره و خاطرنشان کرد: با توجه به لغزندگی معابر باید رانندگان قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ لحاظ کرده و با رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی مجاز به رانندگی بپردازند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب‌توجه مرجانه گلچین با یک استایل جوان‌پسند