کشف 700 کیلوگرم مواد مخدر در عملیات مشترک پلیس هرمزگان و کرمان


کشف 700 کیلوگرم مواد مخدر در عملیات مشترک پلیس هرمزگان و کرمان

بندرعباس- ایرنا- 700 کیلوگرم مواد مخدر شامل تریاک و حشیش با همکاری مشترک پلیس هرمزگان و کرمان در 24 ساعت گذشته کشف شد.

فرمانده انتظامی هرمزگان روز شنبه در تشریح ایین خبر اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشراف اطلاعاتی، رصد و کنترل محورهای مواصلاتی، اعضای یک باند قاچاق مواد مخدر را در محور "ایرانشهر-قلعه گنج" شناسایی کردند.

سردار غلامرضا جعفری بیان داشت: ماموران پس از تعقیب و مراقبت های ویژه، یک دستگاه خودرو نیسان حامل مواد مخدر را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی و همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان "قلعه گنج" استان کرمان در یک تعقیب و گریز طولانی و درگیری مسلحانه، قاچاقچیان مجبور به رها کردن خودرو حامل مواد مخدر شده و از محل متواری گشتند.

وی خاطرنشان کرد: در بازرسی دقیق از این خودرو ۷۰۰ کیلو مواد مخدر شامل ۵۰۰ کیلو تریاک و ۲۰۰ کیلو حشیش کشف و ضبط شد و تلاش مأموران برای شناسایی و دستگیری متهمان ادامه دارد.

این مقام انتظامی با قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در شناسایی و کشف جرایم ، از عموم شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت قاچاقچیان از طریق تلفن ۱۱۰ مرکز فوریت های پلیسی اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان اقدام گردد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قمر در عقرب در فروردین 1403 چه روزهایی است