مبادله تفاهمنامه بین کمیته امداد و پست فارس


مبادله تفاهمنامه بین کمیته امداد و پست فارس

طی جلسه‌ای، تفاهمنامه همکاری به امضای مدیران کل کمیته امداد امام خمینی(ره) و پست استان فارس رسید.

تفاهمنامه همکاری برای توسعه فعالیت فروشگاه‌های مجازی و خدمات رسانی این فروشگاه‌ها به مددجویان کمیته امداد، به امضای محمد بذرافشان مدیرکل کمیته امداد و محسن مفتح مدیرکل پست استان فارس رسید و مبادله شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی پست فارس، این تفاهم نامه درراستای افزایش همکاری مشترک برای فعالیت فروشگاه‌های اینترنتی (مجازی) ویژه مددجویان کمیته امداد تدوین، امضا و مبادله شده است.

مدیرکل پست فارس در حاشیه جلسه مبادله این تفاهمنامه گفت: تعامل و همکاری بین ۲ نهاد پست و کمیته امداد به ارتقاء شاخص های تدوین شده کمک می کند.

محسن مفتح افزود: منشور اصلی پست دراین تفاهم نامه کمک به توانمندسازی مددجویان تولید کننده اقلام مختلف از طریق عرضه در فضای مجازی است.

وی ادامه داد: این تفاهم نامه درراستای خدمات رسانی مطلوب به مددجویان کمیته امداد و درنهایت توسعه اقتصادی جامعه است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس نیز گفت: ارتقاء شاخص برای محرومیت زدایی و رفع نیاز محرومان در اولویت سیاست های راهبردی این نهاد قرار داشته است.

محمد بذرافشان تعامل و هم افزایی با پست را یکی از عوامل مهم در ارتقاء و بهبود خدمت رسانی به محرومان عنوان و اضافه کرد: کمک به اشتغال مولد محرومان از مسائلی است که در توانمند سازی افراد نقش مهمی را ایفا می کند.

رییس اداره بازاریابی و سرویس های نوین پست فارس هم گفت: دراین تفاهم نامه پست به عنوان نهادی امین زیرساخت های لازم برای رونق کسب و کار الکترونیک، ایجاد فرهنگ خرید و فروش اینترنتی و کمک به پویش در روزهای شیوع کروناویرس از خانه بخریم، را فراهم می کند.

اسدالله رستمی افزود: درتفام نامه پست و کمیته امداد مقرر شد که فروشگاه های اینترنتی برای عرضه تولیدات مددجویان کمیته امداد ایجاد شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...