اجرای طرح ملی «فرشتگان رحمت» در زنجان


اجرای طرح ملی «فرشتگان رحمت» در زنجان

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: جمعیت هلال‌احمر استان زنجان با رویکرد دستگیری از نیازمندان و مستمندان و بهره‌گیری از توان و ظرفیت خیران و داوطلبان، طرح ملی «فرشتگان رحمت» را در مسیر تحقق اهداف و برنامه‌های خیرخواهانه اجرا می‌کند.

اجرای طرح ملی «فرشتگان رحمت» در زنجانشهرام میرزایی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان، در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: هلال‌احمر طرح فرشتگان رحمت را با هدف کمک معیشتی به اقشار بی‌بضاعت، ترویج فعالیت‌های خیرخواهانه و عام‌المنفعه با همکاری پرشور خیران و داوطلبان در استان زنجان اجرا می‌کند.

وی بیان کرد: در راستای انجام کارهای خیر خواهانه هلال‌احمر استان زنجان 765 بسته سبد غذایی و معیشتی را به ارزش بیش از یک میلیارد و 300 میلیون ریال در بین خانوارهای کم‌برخودار توزیع شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان از توزیع 720 عدد پک بهداشتی و مواد ضدعفونی در بین خانوارهای کم‌برخودار استان خبرداد و گفت: توزیع این بسته‌ها به منظور پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا انجام شده است.

میرزایی، ارزش این بسته‌های بهداشتی توزیع شده را بیش از 540 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: جمعیت هلال‌احمر استان زنجان با رویکرد دستگیری از نیازمندان و مستمندان و بهره‌گیری از توان و ظرفیت خیران، داوطلبان طرح ملی فرشتگان رحمت را در مسیر تحقق اهداف و برنامه‌های خیرخواهانه اجرا می‌کند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش