خرید تلویزیون ال‌جی از بانه


خرید تلویزیون ال‌جی از بانه

با ارتقا و افزودن تکنولوژی‌هایی ازقبیل NanoCell، محبوبیت تلویزیون‌های ال‌جی روزبه‌روز در سطح جهان در حال افزایش است.

فروشگاه بانه ۹۰ با بیش از ۹ سال سابقه فروش حضوری و ۴ سال فروش اینترنتی در زمینه لوازم خانگی یکی از معتبرترین فروشگاه‌های شناخته شده در سطح کشور است. این فروشگاه با ارائه آموزش‌های دقیق و کامل نحوه تشخیص محصولات اصلی از تقلبی تبدیل به فروشگاهی متفاوت نسبت به سایر فروشگاه‌ها در زمینه لوازم خانگی شده است.

در این مطلب، قصد داریم نکاتی را در مورد خرید جدیدترین تلویزیون‌های ال‌جی موجود در فروشگاه بانه ۹۰ بیان کنیم.

بدون شک یکی از شرکت‌های بزرگ تولید تلویزیون، شرکت ال‌جی بوده که در مقایسه با برندهای رقیب در یک سطح کیفیتی قرار دارند که اکنون در سراس جهان شمار طرفداران این برند محبوب غیرقابل‌شمارش است. با ارتقا و افزودن سایر تکنولوژی‌هایی ازقبیل NanoCell، این محبوبیت دوچندان شده و سپس با ارائه فناوری جدید OLED مخاطبان و کاربران را متحیر و اعتبار برند خود را با سیر صعودی تثبیت کرد. شما می‌توانید برای خرید تلویزیون LED ال‌جی و خرید تلویزیون OLED ال‌جی به فروشگاه بانه ۹۰ (baneh90.com) مراجعه بفرمایید.

کیفیت تصویر در تلویزیون‌های ال‌جی

از دلایل محبوبیت تلویزیون‌های ال‌جی می‌توان به کیفیت عالی آن‌ها اشاره کرد. شرکت ال‌جی به دلیل استفاده از نوعی پنل به‌نام IPS در نمایشگرها، تلویزیون‌های خود را از سایر تلویزیون‌ها تفکیک کرد. این نوع پنل در مرحله اول موجب ایجاد زاویه دید بسیار بالایی در تلویزیون می‌شود. به این معنی که اگر از بغل یا از کنار به آن‌ها نگاه کنید، کیفیت تصویر تا اندازه بسیار ناچیزی دچار افت می‌شود به‌طوری‌که با چشم نمی‌توان متوجه آن شد. در مرحله دوم پنل IPS موجب شده تا تلویزیون‌های LED ال‌جی را با عنوان تلویزیون‌های ضد ضربه بشناسند. به عبارتی دیگر این پنل باعث می‌شود که صفحه‌نمایش تلویزیون در برابر ضربات دچار آسیب نشوند. این در حالی است که سایر تلویزیون‌ها دارای پنل‌هایی هستند که کوچک‌ترین ضربات، موجب آشفتگی در تصویر خواهد شد. ال‌جی در آخرین نسخه از تلویزیون‌های LED خود از فناوری NanoCell استفاده کرده است که به‌ تنهایی شیب نمودار جذابیت این محصولات را به اوج رساند. در این فناوری از چند ویژگی مهم و کاربردی به‌طور هم‌زمان در صفحه‌نمایش تلویزیون‌های ال‌جی استفاده شده است. ازجمله این ویژگی‌ها سیستم نوردهی یا همان نور پس‌زمینه صفحه‌نمایش است که از حالت Edge LED به حالت Full Array LED تغییر کرده است. تفاوت این دونوع نور پس‌زمینه در نوع چیدمان لامپهای LED کوچک است که در نوع اول این لامپ‌ها در حاشیه‌های تلویزیون قرار گرفته و تولید نور می‌کنند اما در حالت دوم لامپهای LED در سراسر صفحه‌نمایش گسترده شده‌اند و این موضوع از ایجاد هر نوع نور مزاحمی در هنگام تشکیل تصویر جلوگیری می‌کند. دیگر ویژگی‌هایی که در تکنولوژی NanoCell نهفته است و موجب ارتقای کیفیت نمایش تصاویر در تلویزیون‌های ال‌جی شده است، افزایش زاویه دید، افزایش دقت رنگ و نیز استفاده از HDR حرفه‌ای موسوم به LG Cinema HDR که موجب دیده شدن ریزترین نقاط و جزئیات تصویر حتی در حالتهایی که تصاویر در محیطی تاریک یا نور زیاد تشکیل شده‌اند. امکانات و ویژگی‌های دیگری نیز در تلویزیون‌های ال‌جی به کار رفته که آن‌ها نیز به نوبه خود به این محصولات کمک شایانی در به دست آوردن اعتبار و محبوبیت امروزی خود کرده‌اند.

امکانات هوشمند در تلویزیون‌های ال‌جی

از دیگر دلایل محبوبیت تلویزیون‌های ال‌جی امکانات هوشمند آن‌ها است. در این تلویزیون‌ها امکانات فراوانی جهت آسایش و رفاه کاربران کار گذاشته شده است. از جمله این امکانات عبارت‌اند از: جستجوی صوتی، کاربرد Google Assistant و همچنین Alexa که هر دو مورد قطعاتی الکتریکی هستند که از طریق WiFi به تلویزیون وصل می‌شوند و از طریق آن‌ها می‌توان تلویزیون و سایر لوازم خانگی را که دارای قابلیت اتصال از طریق WiFi را دارند، از طریق صوت کنترل کرد. از طریق کنترل صوتی قادر خواهید بود با تلویزیون خود وارد گفت‌وگو شوید و سوالاتی را در خصوص امور روزمره خود از تلویزیون بپرسید و پاسخ آن‌ها را را دریافت کنید. از برنامه هفتگی خود که در تلویزیون ذخیره کرده‌اید مطلع شوید و قرارهای ملاقات و اموری که برای آن‌ها برنامه‌ای چیده‌اید، در یک نظر دیده و یادآوری کنید. همچنین از طریق قابلیت WiFi می‌توانید تلفن هوشمند خود را به تلویزیون وصل کنید و از محتویات گوشی خود روی یک نمایشگر بزرگ لذت ببرید. برعکس این عمل نیز امکان‌پذیر است؛ یعنی می‌توان صفحه‌نمایش تلویزیون را روی گوشی خود آورده و سایر قسمت‌های منزل به تماشای تلویزیون بپردازید. تلفن همراه خود را به کنترل از راه دور برای تلویزیون تبدیل کنید و تلویزیون را تحت کنترل داشته باشید. با وجود این امکانات و کیفیت تصویر، هیچ جای تردید نیست که هر برند یا مارک دیگری نیز بود، به این درجه از محبوبیت و اعتبار می رسید.

بهترین تلویزیون ال‌جی؛ تلویزیون OLED

اما اعتبار تلویزیون‌های ال‌جی به همین‌جا ختم نشده و با ارائه یک سری تلویزیون با خصوصیات و ظاهری کاملا متفاوت با آنچه تاکنون دیده‌اید، موفقیت خود را به اثبات رساند. این تلویزیون‌ها که به تلویزیون‌های OLED معروف هستند انقلابی در صنعت تلویزیون به شمار می‌آیند. زیرا هم از لحاظ طراحی و هم از لحاظ عملکرد تفاوت‌های عمیقی با تلویزیون‌های LED دارند. اولین و بارزترین تفاوتی که با تلویزیون‌های LED دارند طراحی باریک و ظریف آن‌ها است. این تلویزیون‌ها به دلیل اینکه از نور پس‌زمینه استفاده نمی‌کنند و برای تشکیل تصویر از پیکسل‌های خودجوش استفاده می‌کنند، دارای ضخامت بسیار کمی در حد چند میلی‌متر هستند. درحالی‌که ضخامت تلویزیون‌های LED در کمترین حالت، پنج سانتی‌متر است. این گونه طراحی مختص تلویزیون‌های OLED بوده و در همان نگاه اول، خاص بودنشان را به‌نظر عموم می رسانند. همچنین کیفیت نمایش این تلویزیون‌ها به واسطه استفاده از همین پیکسل‌های نورده، تفاوت چشم‌گیری با تلویزیون‌های LED دارد. به عبارتی دیگر اگر دو تلویزیون LED و OLED با کیفیت 4K را از لحاظ وضوح تصویر با هم مقایسه کنید، ملاحظه خواهید کرد که تصاویری که در تلویزیون OLED تشکیل می‌شوند به واقعیت بسیار نزدیک‌تر هستند. رنگ‌ها در این تلویزیون‌ها به‌صورت منحصر‌به‌فرد تشکیل می‌شوند. یعنی برای مثال اگر قرار باشد در قسمتی از تصویر، رنگ سیاه تشکیل شود، پیکسل‌های آن قسمت به کلی خاموش می‌شوند تا رنگ سیاه به‌صورت عمیقتر تشکیل شود. این اتفاق، یعنی تشکیل سایر رنگها نیز به همین منوال است. به این ترتیب که برای تشکیل هر رنگ در هر قسمت از صفحه‌نمایش، پیکسل‌های موجود در آن قسمت، رنگ موردنظر را به وجود می‌آورند و به همین دلیل نیز کنتراست یا همان مرز بین رنگ‌ها با وضوح بیشتری قابل ملاحظه است. در ارتباط با تلویزیون‌های OLED ال‌جی سخنان زیادی را می‌توان ابراز کرد که در این چکیده نمی‌گنجد.

در نهایت می‌توان در حالت کلی تلویزیون‌های ال‌جی را جزو بهترین تلویزیون‌ها در سطح جهان برشمرد. زیرا علاوه بر تمامی مزایایی که یک تلویزیون می‌تواند داشته باشد را دارد و امکانات و ویژگی‌های دیگری را در خود گنجانیده که می‌توان آن‌ها را فراتر از محدوده یک تلویزیون دانست. در هر حال این محصولات، نه‌تنها در کشور، بلکه در جهان طرفداران زیادی را به خود وابسته کرده‌اند.

فروشگاه اینترنتی بانه ۹۰ مفتخر است که تمامی تلویزیون‌های ال‌جی را که به بازار ایران راه پیدا می‌کنند، با ضمانت اصالت کالا در دسترس هم‌میهنان گرامی قرار دهد. شما دوستان همچنین می‌توانید جهت خرید تلویزیون سونی که یکی دیگر از برندهای پرطرفدار بازار است به فروشگاه بانه ۹۰ مراجعه بفرمایید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی