تولید انواع تونل های ضد عفونی کننده توسط شرکت صادراتی دانش بنیان اکسون در ایران


تولید انواع تونل های ضد عفونی کننده توسط شرکت صادراتی دانش بنیان اکسون در ایران

با گسترش ویروس کرونا و لزوم رعایت موارد بهداشتی و ضد عفونی کردن اجسام از آلودگی ها شرکت دانش بنیان اکسون اقدام به طراحی تونل ضد عفونی کننده نموده است که میتوان از آن در ورودی بانک ها، بیمارستان ها، شرکت ها، ادارات، دانشگاه ها، معابر اصلی و حتی خانه ها و... جهت ضد عفونی کردن افرادی که قصد ورود و یا خروج از مکان های فوق را دارند بهره برد.

این دستگاه ها در سه مدل SG۱ و SG۲ SG۳ توسط شرکت دانش بنیان اکسون ارائه و تولید میگردد

شرکت دانش بنیان اکسون

تجهیزات پزشکی Exon یک شرکت دانش بنیان تولید کننده تجهیزات پیشرفته پزشکی (دستگاه های تکارتراپی، شاک ویو تراپی، لیزر تراپی، پلاسما، کربوکسی تراپی و... و. ) است. این شرکت با شروع همه گیری ویروس کرونا برای مقابله با این معضل طرح های خود را جهت یاری رساندن به ریشه کن شدن این ویروس در کنار فعالیت اصلی خود آغاز کرد که از این محصولات می توان به تب سنج های لیزری، پکیج های ضد عفونی کننده UV ، و تونل های ضد عفونی کننده، دستگاه کاور نایلونی کفش و ... را نام برد.

گیت های ضد عفونی کننده

گیت های ضد عفونی کننده (راهروهای ضدعفونی کننده) از جمله تجهیزاتی هستند که جهت مقابله با ویروس کرونا در کشور های متعددی که درگیر این بیماری هستند در نظر گرفته شده اند. این تونل ها با سیستم های مه پاشی ضد عفونی که در داخل محفظه های خود دارند عمل ضد عفونی کنندگی را انجام می‌دهند به طوری که با عبور افراد از داخل تونل بیشتر و یا تمام نقاط بدن افراد به خوبی مه پاشی ضد عفونی میشود که این امر می‌تواند در نابودی ذرات ویروس از سطح بدن افراد و وسایل همراه آنها کمک شایانی کند.

تونل های ضد عفونی کننده شرکت دانش بنیان اکسون در سه مدل به نام های SG۱ و SG۲ و SG۳ تولید میشود. در این تونل ها نازل های مه پاشی ضد عفونی کننده تعبیه شده است که در بهترین زوایای موجود نصب شده اند تا مه پاشی ضد عفونی کننده را برای افرادی که از آن عبور میکنند در بهترین حالت انجام دهد

همچنین با در نظر گرفتن سنسورهای حرکتی در این تونل ها مصرف مواد ضد عفونی بسیار تعدیل شده و فقط در زمانی که افراد از آن گذر میکنند عمل ضد عفونی آغاز میشود .

طراحی و ساخت تونل ها به نحوی است که به زیبایی محصول بسیار توجه شده تا در هنگام نصب در محل علاوه بر هدف اصلی که کار ضد عفونی کردن است جلوه ظاهری محیط را نیز حفظ کند که این امر این محصول را برای محیط های اداری و آمفی تئاتر ها، کلینک های پزشکی و... نیز مناسب کرده است .

از قابلیت ها و امکانات تونل های ضد عفونی کننده می‌توان به وجود مخزن ۱۰۰ لیتری، تعبیه سنسور های حرکتی، ساختار بدنه ضد اشعه uv ، سیستم مه پاشی، ساختار مقاوم و در عین حال سبک و... را اشاره داشت

تولید انواع تونل های ضد عفونی کننده توسط شرکت صادراتی دانش بنیان اکسون در ایران

ضد عفونی کف کفش

با توجه به سنگین بودن ذرات ویروس کرونا و قرار گرفتن آن بر سطح زمین، از راه های انتقال این ویروس به نقاط دیگر را میتوان کف کفش ها نیز دانست . در این تونل ها محفظه ای مخصوص برای ضد عفونی کردن کفش ها در نظر گرفته شده است که با عبور شخص از گیت ضد عفونی کننده و قرار دادن کف کفش های خود بر این محفظه عمل استریل کردن کفش ها نیز انجام می‌شود.

انواع تونل های ضد عفونی کننده

این تونل ها در سه مدل SG۱ و SG۲ و SG۳ ارائه و تولید میگردد مدل SG۱ ساختاری سبک تر نسبت به سایر مدل ها دارد که باعث کمتر شدن هزینه آن سبت به سایر مدل ها دارد، این مدل مناسب برای استفاده در ورودی خانه های ویلایی و یا مجتمع هایی با تعداد واحد های کمتر می باشد. محصول SG۲ ساخته شده با ساختاری مستحکم و قوی تر نسبت به مدل اول بوده و در این مدل سعی شده علاوه بر حفظ زیبایی با تولید در تعداد بالا قیمت نهایی متعادل داشته باشد و گزینه مناسبی برای محیط های اداری، کلینیک های پزشکی، راهرو های بیمارستان ها، ورودی دانشگاه ها و شرکت ها، کارخانه ها و یا به طور کلی بیزینس های متوسط شود. در نهایت مدل SG۳ اخرین طرح تونل ضد عفونی کننده شرکت اکسون بوده که دارای ساختاری زیبا و منحصر به فرد است که نمونه های مشابه آن در کشور های امارات، عربستان و ... استفاده می گردد و ماهیت لوکس تر و زیبا تری نسبت به نمونه های دیگر دارد و می‌تواند در معابر پیاده رو اصلی در شهر ها، ورودی کارخانجات و مراکز تجاری و مال ها به طور کلی مکان هایی که نیاز به زیبایی و جلوه بهتر محصول در کنار کارایی آن را دارند مورد استفاده قرار گیرد.

تولید انواع تونل های ضد عفونی کننده توسط شرکت صادراتی دانش بنیان اکسون در ایران

قابلیت ها و امکانات گیت های ضد عفونی کننده

ضد عفونی کردن کامل افراد به هنگام گذر از گیت طراحی زیبا و منحصر به فرد تعبیه نازل های مه پاشی در بهترین زوایای موجود ابعاد و حجم مناسب و قابل استفاده در مکان ها و راهروهای کوچک مصرف بهینه مواد ضد عفونی کننده با تعبیه سنسور های حرکتی قیمت بسیار مناسب با توجه به تولید در تیراژ بالا مخزن ۱۰۰ لیتری مواد ضد عفونی کننده مورد استفاده در فضاهای باز و تحمل بارندگی مناسب جهت عبور سریع عابران از تونل اجراء و راه اندازی سریع مه پاشی با سرعت بالا

موارد استفاده تونل های ضد عفونی کننده

این محصول قابل استفاده در هر مکانی است که محل عبور و مرور افراد می باشد، این مکان ها میتواند شامل بیمارستان ها، ادارات، فرودگاه ها، ایستگاه های راه آهن، مراکز خرید، مجتمع های تجاری ، کلینیک های پزشکی، شرکت ها، دانشگاه ها، کارخانجات صنعتی، خانه های مسکونی، معابر اصلی پیاده رو شهر، محل تجمعات و گذر و... باشد .

هم اکنون این تونل در حال نصب در سراسر کشور می باشد و ارگان ها، کلینیک ها، ادارات در سراسر کشور در حال استفاده از این گیت ها می باشند.

لازم به ذکر است که شرکت دانش بنیان اکسون یکی از شرکت های عضو پارک علم و فناوری البرز می باشد که علاوه بر این پروژه در حال ساخت قطعات و دستگاه ها مورد نیاز دیگر برای مبارزه با ویروس کرونا در کشور می باشد.

با توجه به نیاز مبرم این محصولات در این بازه زمانی اطلاعات این شرکت برای استفاده عموم کاربران قرار میگیرد

لینک تونل ضد عفونی کننده شرکت دانش بنیان اکسون

شماره تماس: ۰۹۱۲۲۳۰۴۱۷۴، ۰۲۱۶۶۱۵۶۸۷۴

۲۱۲۱

کد خبر 1375555

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !