هنر فاخر انقلابی پیام آور تمدن بزرگ اسلامی


هنر فاخر انقلابی پیام آور تمدن بزرگ اسلامی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با تبریک فرارسیدن هفته هنر انقلاب اسلامی، گفت: هنر فاخر انقلابی زمینه ساز حرکت مطلوب در مسیر حق و حقیقت و دریچه ای به سوی کمال و پیام آور تمدن بزرگ اسلامی است.

صابر سهرابی همزمان ضمن ارج نهادن به تولیدات اهالی فرهنگ، ادب و هنر، افزود: هنر انقلاب باید در مسیر حق با گام‌هایی استوارتر از همیشه قدم بردارد. امروز نیاز است تا از طریق هنر، اندیشه های سترگ سلحشوران وطن و پایمردی مردم سرزمینم آشکارا رخ نماید.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، سهرابی افزود: هنر ودیعه الهی و موهبتی رحمانی در وجود انسان‌ها بوده و باید هنرمندان از زیباترین راه ممکن جلوه جمال ربانی را در معرض دید قرار دهند و بر اساس فرمایش رهبر معظم انقلاب، هنر انقلابی «زبانی است که می‌تواند پیام انقلاب را به اعماق جامعه رسوخ دهد» و آثار هنرمندان متعهد و انقلابی همچون پنجره‌ای است که رو به سوی کمال و سعادت گشوده می‌شود و پیام تمدن بزرگ اسلامی را به گوش جهانیان می‌رساند.

او اضافه کرد: در این دوره به واسطه فضای مجازی و ورود تکنولوژی در تمام ابعاد انسانی، هنرمند متعهد وظیفه خطیرتری دارد و باید به طور ویژه به بیان ارزش‌های انسانی بپردازد و فراموش نکند جبهه باطل با تمام قوا برای تأثیرگذاری بر اندیشه جهانیان تلاش می‌کند و به دلیل شیوع ویروس کرونا که اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری به صورت حضوری را نا ممکن ساخته فضای مجازی فرصت مغتنمی برای پر کردن اوقات فراغت مردم و اجرای مسابقات و برنامه‌های هنری است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد فارس با اشاره به فعالیت های فرهنگی هنری استان در قالب فضای مجازی، گفت: تلاش کنیم تا برنامه هایی را برای تجدید میثاق با شهدای والامقام، تجلیل از خانواده معظم شهیدان فرهنگی هنری و تکریم از پرستاران و جامعه پزشکی مدافع سلامت استان در اولویت این ایام باشد.

سهرابی از هنرمندان دعوت کرد که با خلق و تولید آثار و تولیدات هنری در تکریم کادر درمان و برگزاری جشنواره های نمایش خانگی، مسابقات و برنامه‌های فرهنگی و ادبی در قالب دلنوشته خاطره شعر، کتابخوانی و همچنین برنامه های شاد، با استفاده از فضای مجازی، در مسیر قدردانی هرچه بیشتر از کادردرمانی تلاش کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | تصویری از یک خواننده زیر زمینی در آغوش علی دایی