پیت هاینز به تمجید از کنترلر پلی‌استیشن 5 یعنی دوال‌سنس می‌پردازد


پیت هاینز به تمجید از کنترلر پلی‌استیشن 5 یعنی دوال‌سنس می‌پردازد

سونی به‌تازگی از کنترلر پلی‌استیشن 5 با نام دوال‌سنس رونمایی کرده و خوشبختانه با بازخوردهای بسیار خوب و امیدوارکننده‌ای مواجه شده است. سونی از کنترلر پلی‌استیشن 5 با نام دوال‌سنس رسماً رونمایی کرد کنترلر پلی‌استیشن 5 یعنی دوال‌سنس چه به‌خاطر ظاهر جدید و چه به‌خاطر قابلیت‌های جدیدش نظیر تریگرهای تطبیقی (Adaptive Triggers) و بازخورد لمسی (Haptic...

سونی به‌تازگی از کنترلر پلی‌استیشن 5 با نام دوال‌سنس رونمایی کرده و خوشبختانه با بازخوردهای بسیار خوب و امیدوارکننده‌ای مواجه شده است.

کنترلر پلی‌استیشن 5 یعنی دوال‌سنس چه به‌خاطر ظاهر جدید و چه به‌خاطر قابلیت‌های جدیدش نظیر تریگرهای تطبیقی (Adaptive Triggers) و بازخورد لمسی (Haptic Feedback) اخیراً بسیار مورد توجه قرار گرفته است. و یکی از کسانی که نسبت به آن هیجان‌زده به نظر می‌رسد، معاون روابط جهانی و بازاریابی بتسدا یعنی «پیت هاینز» (Pete Hines) است.

هاینز در حساب توئیتر گفته است که قابلیت‌های مذکور از دوال‌سنس را امتحان کرده و «بسیار تحت تاثیر» قرار گرفته است و فکر می‌کند که «در بازی‌ها می‌توان کارهای جالبی با آن‌ها انجام داد».

وی در توئیتی دیگر اظهار داشته است که دوال‌سنس «سریعاً» باعث می‌شود که دوال‌شاک 4 را از یاد ببرید. وی می‌گوید که مدام کنترلرهای پلی‌استیشن 4 و 5 را امتحان کرده و در نهایت خواسته است که از دوال‌سنس استفاده کند.

تریگرهای تطبیقی و بازخورد لمسی دوال‌سنس بسیار جالب به نظر می‌رسند اما در نهایت همه‌چیز به این بستگی دارد که توسعه‌دهندگان تا چه حد از آن‌ها بهره می‌برند و احتمالاً استودیوهای فرست پارتی بیشترین و بهترین استفاده را از آن‌ها خواهند برد. به‌صورت کلی، تا به اینجای کار بازخوردها و شنیده‌ها از دوال‌سنس بسیار مثبت بوده است و نوید تغییری مثبت و رو‌ به جلو از سونی را می‌دهند.

همچنین اعلام شده است که بر خلاف برخی گزارشات اولیه، دوال‌سنس دارای رابط صدا خواهد بود و همچنین عمر باتری طولانی و پایداری خواهد داشت. پلی‌استیشن 5 و ایکس‌باکس سریز ایکس اگر شیوع ویروس کرونا تاثیری بر روی تولیدهای آن نگذارد و منجر به کمبود واحدها یا تاخیر در عرضه‌شان نشود، در تعطیلات 2020 روانه‌ی بازار خواهند شد. سونی اخیراً اعلام کرده است که با توجه به شرایط کنونی و پیش‌بینی‌های صورت گرفته، ویروس کرونا تاثیر قابل توجه‌ای روی عرضه‌ی پی‌اس 5 نخواهد داشت.

نظر شما راجع به کنترلر پلی‌استیشن 5 چیست؟

پیت هاینز به تمجید از کنترلر پلی‌استیشن 5 یعنی دوال‌سنس می‌پردازدپیت هاینز به تمجید از کنترلر پلی‌استیشن 5 یعنی دوال‌سنس می‌پردازد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی